Ovanlig hobby
Om du dejtade en man i 45 års åldern och fick reda på att han hade skateboard som hobby, hade ni tyckt det var avtändande? För det är något yngre personer vanligtvis gör. Han verkar mogen i övrigt.
Om du dejtade en man i 45 års åldern och fick reda på att han hade skateboard som hobby, hade ni tyckt det var avtändande? För det är något yngre personer vanligtvis gör. Han verkar mogen i övrigt.
Nej varför skulla jag tycka det var avtändande. Hans hobby och han gör vad han vill. Blir varken tänd eller avtänd.
Skulle nog tycka att det var lite ovanligt i den åldern.
Nej, det är väl inte så väldigt ovanligt för 45-åringar? Det var ju en aktivitet som trendade när de var unga.
Nej, det är väl inte så väldigt ovanligt för 45-åringar? Det var ju en aktivitet som trendade när de var unga.
Jag skulle inte gå på en sån detalj alls. Tycker allt handlar om personligheten. Om han är trygg i sig själv och gör nåt han gillar utan att bry sig att han ?är för gammal? kan det ju vara supersexigt! Om det är nåt ängsligt försök att göra sig till för att få andras uppmärksamhet kan det vara tvärtom
Inte alls! En man som tränar är attraktivt! Skateboard kräver balans, koordination och kondition. En superbra träningsform, så länge man inte slår sig fördärvad. Åker han utan skydd hade jag börjat fundera över hans intelligens/konsekvenstänkande.
Inte alls konstigt. Det är nog en hobby från barndomen/tonåren som hängt med upp i vuxen ålder och det är inget konstigt med det, snarare coolt att han inte har lagt skateboarden på hyllan som så många andra i hans ålder, och yngre, gjort.
Jag dejtade ett tag en kille som var trettiosju, han tränade barn att skejta och han själv var professionell skejtare när han var yngre.
Låter som en cool kille! :)
Kul att faktiskt ha en hobby och inte enbart generell träning.