• Anonym (Anonymmm)

Köpa sexleksaker? Men min kille vill inte alls.

plek jag och min kille har varot tillsammans i snart 6år o vi båda är 23/24år, så jag vill köpa en vibrator funderar på en satisfyer pro eller liknande som man lixom har utanpå. För att få mera stimulering under sex eller själv. men min kille är starkt emot de och tror att han känner något form av hot av de, när jag frågar om vi kan köpa en vibrator o testa med så säger han bara att aa men då vill ja köpa en pocket pussy osv osv. O jag försöker värkligen förklara att de inte är samma sak då han kommer utan extra stimulering men jag gör ju inte de.. aldrig ägt en sexleksak men känner att de snart är dags, inte super kul att ha kul när man känner att man aldrig får komma bara se när min kille kommer o speciellt efter såhär lång tid. är de fel av mig att beställa en vibrator o gömma o använda i smyg? Eller ska jag inte beställa? någon i liknade sits eller någon som har idéer?
  • Svar på tråden Köpa sexleksaker? Men min kille vill inte alls.
  • Anders1970
    Anonym (Anonymmm) skrev 2024-12-28 00:56:00 följande:
    Köpa sexleksaker? Men min kille vill inte alls.
    Du börjat i fel ände. Börja med en mjuk butplugg (tips Eggplay Silicone Plug).

Då kan ni ha den antingen i ditt sköter och din kille tar dig samtidigt analt, eller tvärt om.

Då får ni en gemensam sexleksak som båda känner av när ni har sex.

Så kan du i nästa steg köpa en satisfyer pro.
  • Anonym (a)

Det enda som du ska göra är att dumpa killen. Han är inte intresserad av att du ska njuta, små pojkar som känner sig hotade av en satisfyer kan man inte fixa.

De verklighetsfrånvända råden tidigare i tråden är mest att skratta åt I guess

• Sparvugglan

Personligen tycker att alla kvinnor ska ha en vibrator.
    Jag och min fru köpte våra första leksaker för säkert 20 år sedan. Då var vi båda i eran ålder.
    Hon hade sedan tidigare någon liten vibrator i typ läppstifts storlek men den var rätt meningslös.
    Sedan dess har vi gått igenom en hel del leksaker med klart fokus på hennes njutning.

Favoriten de senaste åren har varit Amaysin Petite.
    Lite bredare huvud så den stimulerar en större yta och bra surr.

En satisfyer pro har vi med, men den slog aldrig riktigt.
    Rätt högljud är den också.

Sexleksaker är just leksaker och inte konkurrenter.
    Och jag älskar att leka med min frus 🐁 och se henne bli upphetsad och ge henne njutning.

Klart du ska ha en leksak av valfri form funktion och storlek.

Med lite tur kommer din kille också på att det är fantastiskt kul att tillfredställa dig på flera olika sätt.

• MsM84

Kommer du när ni har sex alls? Gällande sexleksak tycker jag det är ett fullt rimligt önskemål du har, men inget gällande sex blir bra om det involverar att gå mot någons vilja. Prata mer med honom och försök komma framåt tillsammans. Han kanske tror att du inte kommer vilja ha sex med honom och blir osäker- försök få honom att förstå att det är ett komplement, inte en konkurrent.

• Anders1970

Trådskaparen har varit tydlig och skrivit beskrivande att hon har pratat och förklarat.

Hon verkar inte önska köra över sin kille (klokt). Killen är tydligt negativ, ändå ger flera just det tipset...

Bättre du prövar ett nytt grepp, jag gav ovan ett tips, finns säkert flera.

Det ena kan leda till det andra, men måste börja i rätt ände.

• Anonym (a)
    Anders1970 skrev 2024-12-28 16:33:25 följande:

Trådskaparen har varit tydlig och skrivit beskrivande att hon har pratat och förklarat.

Hon verkar inte önska köra över sin kille (klokt). Killen är tydligt negativ, ändå ger flera just det tipset...

Bättre du prövar ett nytt grepp, jag gav ovan ett tips, finns säkert flera.

Det ena kan leda till det andra, men måste börja i rätt ände.

En kille som inte vill att hon ska njuta och en påstått vuxen man som tycker hon kan stoppa upp en kuk i analen och en BUTTPLUG i fittan när det inte är vad TS önskar utan helt normal klittstimulans. Ett av de sjukaste råden som jag läst på FL.
  • Anonym (Lorenz)

Du har rätt att begära att din kille väntar med sin utlösning tills han har gett dig en orgasm. Det är viktigare att ge än att ta.

Du har rätt att köpa vad du vill. Ditt sexliv är ditt.

Min fru har en satisfyer som skickar henne till orgasm på två minuter. Det var jag som skaffade den åt henne.

Vi är lite till åren och behöver lite mer tillbehör. Jag har en Tenga Flip, en ***vibrator som är fantastiskt skön. Och så kombinerar vi med mycket kyssar, slick, smek och erotiska noveller. Med mera.

• Krassekrisse

Så klart ska du ha en vibrator. Om han blir lyckligare av att köpa en pocket pussy, låt honom. Eller ännu bättre - dumpa honom. Han verkar inte vara intresserad av att lyssna på vad du behöver i sängen, och jag vågar gissa att han är lika dålig på att lyssna när det gäller andra områden. 

• Anders1970
    Anonym (a) skrev 2024-12-28 16:36:01 följande:
    En kille som inte vill att hon ska njuta och en påstått vuxen man som tycker hon kan stoppa upp en kuk i analen och en BUTTPLUG i fittan när det inte är vad TS önskar utan helt normal klittstimulans. Ett av de sjukaste råden som jag läst på FL.
    Du måste ju läsa vad hon skriver, det handlar ju inte om mig.

Handlar inte alls om att killen inte vill att hon skall njuta... Suck.... Du körde bara 9år i skolan.

Hans "manlighet" klarar det inte. Därför måste man som partner mixtra.

Hur man mixtrar... Det får man pröva sig fram till. 
  • Anonym (69"-man)
    Anonym (Anonymmm) skrev 2024-12-28 00:56:00 följande:
    Köpa sexleksaker? Men min kille vill inte alls. plek jag och min kille har varot tillsammans i snart 6år o vi båda är 23/24år, så jag vill köpa en vibrator funderar på en satisfyer pro eller liknande som man lixom har utanpå. För att få mera stimulering under sex eller själv. men min kille är starkt emot de och tror att han känner något form av hot av de, när jag frågar om vi kan köpa en vibrator o testa med så säger han bara att aa men då vill ja köpa en pocket pussy osv osv. O jag försöker värkligen förklara att de inte är samma sak då han kommer utan extra stimulering men jag gör ju inte de.. aldrig ägt en sexleksak men känner att de snart är dags, inte super kul att ha kul när man känner att man aldrig får komma bara se när min kille kommer o speciellt efter såhär lång tid. är de fel av mig att beställa en vibrator o gömma o använda i smyg? Eller ska jag inte beställa? någon i liknade sits eller någon som har idéer?
    Du ska inte köpa något i smyg sånt slutar bar illa!

Köp en pocke pussy till pojken och ge honom i alla hjärtansdag present. Samtidigt köper du en satisfyer pro eller liknande. Min fru gillar den och jag har bara hört gott om den.
    Sedan är det skillnad på att använda en satisfyer jämfört med en plastfitta i samband med sex. Om hans manliga ego är för bräckligt av att satisfyern hjälper till så att ni båda kommer så är det en stark varningssignal att det är en pojke som kan bli en ohälsosam man om han växer till sig.
  • Anonym (Mj)

Din pojkvän verkar väldigt egoistisk om han inte ser till att du också får komma. Älskar man nån så vill man ju att personen ska få njuta så mycket som möjligt. Jag låter alltid min fru komma varje gång vi knullar och vi har en hel låda med leksaker så vi både använder när vi knullar eller som jag använder på henne. Det är ju skitsexigt att leka med hennes hål.
    Du kan ju be han slicka dig tills du kommer antingen innan ni kör igång eller gör ett avbrott mitt i så du hinner komma innan ni fortsätter.

• Hellishen

Klart du måste få komma också!

Kommer du när du är själv?
    Kan du smeka dig själv när ni har sex? (jag är 40+ och kommer inte av endast penetration)
    Kan du prata med honom som en vuxen person och säga att nu har du fått nog av att ert sexliv är hans sexliv, du vill också vara med. Fråga vad han själv har för förslag för att lösa det. Har han inga, säg att du kommer börja ta på dig själv när ni har sex och du kommer köpa en liten vibrator som komplement.

Du kan också, efter varje gång ni haft sex, gå och ta en lång dusch och avsluta det hela på egen hand, med duschstrålen. Och sen komma ut och säga, typ ah det var skönt. Synd att du inte ville vara med 👹

Nä men lite retsamhet och bitchighet verkar behövas för att väcka honom ur sin egobubbla.

Funkar inget av detta för att få honom att bry sig om och engagera sig i din njutning tror jag du borde göra slut. Och som många skrivit, det låter som att det skulle vara toppen på ett isberg av andra problem i relationen?
    Om ni har det dåligt i övrigt skulle jag skippa allt jag skrivit ovan och göra slut istället. Och så stå på dig från start i nästa relation. Det finns underbara och omtänksamma killar att ligga med, som fattar att sex är bäst när båda deltar och får ut något av det.

• användarnamn08

Håller med om detta/ kan inte skriva bättre själv:
    köp en pocke pussy till pojken och ge honom i alla hjärtansdag present. Samtidigt köper du en satisfyer pro eller liknande. Min fru gillar den och jag har bara hört gott om den.

• Anonym (X)

Dumpa killen. MIn erfarenhet är att man hoppas att sexet skall bli bättre, det blir det inte. Skaffa dig någon som är bra från början eller acceptera ett liv med halvtaskigt sex. 

• The Krill

Håller med föregående 

Köp det du vill ha. Stäng in dig i sovrummet när han är hemma. Kör på. När han hör ljudet kommer han in och ertappar dig. Sen lär han älska din nya leksak.

Svar på tråden Köpa sexleksaker? Men min kille vill inte alls.