Hur får jag tillbaka henne?
För ett oar år sedan dejtade jag världens finaste kvinna. Hon bor en bit bort men vi sågs trots avståndet flera gånger en sommar. Jag hade mkt omkring mig då och prioriterade inte att träffas alltid. Sen hörde Hon av sig och ville avsluta vårat dejtande. Hon skrev då att hon kände att jag inte hade så mkt intresse utan prioriterade min båt mer än henne. Men jah va ju tvungen att få färdigt den. Jag var dessutom mitt uppe i att hjälpa min mamma att flytta så jag kunde inte ses. Försökte förklara men hon skrev att det inte spelade någon roll utan att det va bättre att vi avsluta och hördes som vänner istället.
Jag gjorde färdigt allt och bad henne om att ses. Hon ville inte ses utan tyckte avståndet och allt ställde till det för mkt.
Jag skrev att jag kan åka till henne, hon behöver ju inte åka hit var gång. Jag bönade och bad men så blir hon sur och skriver att jag måste lugna mig för vi bara setts 3 gånger. Men vi skrev en hel sommar och allt kändes så rätt. Jag hade glömt att fråga vad hennes barn hette skrev hon nu sist jag kontaktade henne. Jag har pressat henne på intima bilder. Jag har bett om ursäkt och vill få em chans att bättre mig. Vad ska jag göra?