• Anonym (Tråkigt)

Vad tycker tjejer om killar som stönar?

Är det avtändande inget tjejer går i gång på?

• Svar på tråden Vad tycker tjejer om killar som stönar?
  • Anonym (Älska stön)

Jag går igång på när min kille stönar, det gör mig otroligt kåt!

• Noname00
    Queen81 skrev 2024-12-29 18:29:32 följande:
    Det ska VARA äkta. Sen är det inte alltid man kan avgöra det såklart. Så jag mest hoppas att det är det. Men precis som ni säkert kan höra det på oss kvinnor så kan det märkas rätt tydligt när någon porrfilms-stönar.

Klart det ska vara äkta vara och det brukar innebära att det inte stönas överdrivet, ja det märker vi på er kvinnor.

Lite flämtande och kvidade är sexigt.

Man se också på ögona om det är äka, vissa läten, rörelser i kombination går inte å fakea :)

• GrovRobban
    Queen81 skrev 2024-12-29 16:19:35 följande:

Så GALET hett! Sålänge det är äkta.

Exakt så, gäller även damer. Och ja, det märks Glad
  • XDX

Min kvinna behöver verkligen att jag låter. Jag är välutrustad och det är svårt att ha penetrerande sex med henne om jag är tyst - hon får ont och det går trögt, trots att hon är våt och upphetsad, och trots långt och bra förspel.

När jag låter går det mycket bättre, hennes smärta blir mindre och hon får lättare att bortse ifrån den och istället tar njutningen överhanden. 

Det handlar om andning, suckar, stön och heta komplimanger. Och inget överdrivet eller fejkat. 

• Meddelande borttaget
  • XDX
    Anonym (Eva) skrev 2025-01-04 08:31:26 följande:
    Oj där kom det där helt otippat om din storlek. Var tar du inte också upp vikten av att mäta vaginans djup med en banan.
    Du är sjuk i huvudet, håll dig borta
  • Meddelande borttaget
  • XDX
    Anonym (Eva) skrev 2025-01-04 08:35:57 följande:
    Vem är det du att kalla andra för sjuka i huvudet. Det är inte jag som skrivit de vidrigaste inläggen i FL:s historia. Kommer aldrig att hålla mig borta och kommer aldrig att sluta påminna om dina vidriga inlägg.
    Du ljuger och förtalar, det är en teater du kör i ditt huvud och har blivit besatt av
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hotwife)
    XDX skrev 2025-01-04 08:33:25 följande:
    Du är sjuk i huvudet, håll dig borta
    Om jag vore du skulle jag vara extremt försiktig med att kalla andra för sjuka i huvudet. Du har ju trots att rekord i sjuka inlägg på detta forum. 
  • XDX
    Anonym (Hotwife) skrev 2025-01-04 12:21:36 följande:
    Om jag vore du skulle jag vara extremt försiktig med att kalla andra för sjuka i huvudet. Du har ju trots att rekord i sjuka inlägg på detta forum. 
    Ni ljuger grovt här. Tråden, som jag inte skapat, handlade om vaginors djup. Och det handlade aldrig om att någon annan än kvinnan själv frivilligt skulle mäta. Och jag kommenterade ett inlägg där någon pratade om att köra in en linjal - jag föreslog då istället något mer ergonomiskt, t ex en banan med kondom på. Detta har "Eva", du och några andra här flippat ut över och anklagar mig för att vara den vidrigaste personen, och ni har t o m hejat på när någon här dödshotade mig. En masspsykos av sektliknande slag. Att ni är kvar här är gravt underbetyg till moderatorerna. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vad tycker tjejer om killar som stönar?