Bra i sängen
Beskriv varför någon är fantastisk i sängen ( eller annan valfri plats ), vilka egenskaper har den personen som gjorde sexet så jäkla bra. Berätta helst om du är man eller kvinna.
Beskriv varför någon är fantastisk i sängen ( eller annan valfri plats ), vilka egenskaper har den personen som gjorde sexet så jäkla bra. Berätta helst om du är man eller kvinna.
Min perfekta älskarinna flirtar och småkelar hela dagen, säger snälla saker, bekräftar mig, sen tar hon initiativet till sex eller nappar direkt och tar över, hon har köpt sexiga underkläder, hon gör något nytt varje gång, kanske klär av mig, lägger sig över mig och kysser mina bröstvårtor och smeker hela kroppen med sina bröst... (oj, bäst att sluta här annars blir jag utslängd av en moderat. En moderator, menar jag.)
Min fru har en del av de egenskaperna, tyvärr inte alla. Men jag är väl inte heller så kul alla dagar.
Jag likställer det med att dansa, antingen ( och) är du bra på att föra eller så är du bra att på att följa, dvs kan läsa av en annan människa och bara ge hän och koppla av och låta dina sinnen bara följas med.
Sex är som en pardans, som en Tango!
Ta för sig. Jag är inte passiv öht. Men vill att hon ska ta för sig av mig. Visa att hon vill ha mig och inte ligga dör o hoppas på att det snart är över.
Ett samspel, ömhet och respekt.
Har legat med omkring 30 kvinnor och en sak skiljer agnarna från vetet.
De bästa kvinnorna tar - som nån skrev ovan - för sig. De ligger inte som en död groda utan rör sitt bäcken under samlaget. De driver på med sin egen njutning i sikte. De kan vara undergivna men är aldrig passiva. Gillar hon därtill att få och ge oralsex (och är bra på det!) är hon på högsta nivån.
Om en man är en bra älskare så ska han bry sig om att kvinnan får orgasm. Det är lika illa för en man om han blir upphetsad, men sedan blir det ingenting mera. Det skulle nog kännas ganska så frustrerande om det var så varje gång. Det börjar bra, men sedan ett abrupt slut. Vilken besvikelse!