Jag planerar och har ansvar för sexlivet. Jag har trauma från tidigare relation så jag gillar inte överraskningar, däremot gillar jag att överraska. Jag gillar inte när en man är påstridig, hårdhänt osv. fast jag själv kan vara ganska aggressiv. Jag gillar att planera, vad som skall hända, ungefär när och var och sedan att förföra så att det blir som jag planerat. Han får ta initiativ, men han är väldigt försiktig och mjuk mot mig vilket är bra. Jag tar initiativet 9 av 10 eller kanske 19 av 20 gånger.
Så sexlivet är mycket på mina villkor. Jag gillar väldigt mycket att han inte tjatar om analsex tex. så jag stoppar in honom där ibland mycket för det...det är tydligt att han gillar att vara där men det är mycket att han inte tjatar om det men ändå uppskattar det som gör att jag vill det. Annars hade jag nog inte haft lust med det.
Sex är inte bara samlag, ibland ger jag bara oralt för att jag vill det. Vi har sex 2 ggr de flesta dagar. Tidigare ville jag 3 men märker att hans stånd inte fungerar riktigt på 3 och det tar lång tid för han att komma då. med 2 så känner jag att jag har kontroll, vill jag få honom att komma kan jag göra det inom 2 minuter kanske, vill jag att han skall hålla ut så kan jag göra så att han håller ut ett tag längre.
Sex ger mig flera sorters välbehag och kontroll över sex som jag har nu och att jag känner att han är jättekåt på mig och att jag kan få honom att njuta så lindrar ångest/svartsjukeideer.