• Anonym (Disku­tera)

Ger o tar inom ert sexliv

Vilka saker "går ni med på" i er sexuella relation? eller "ger och tar" inom sexlivet?

Vad är orsaken? samt vet er partner om det?

Håll god ton i diskussionerna samt undvik "rätt eller fel"

Respekterar avsändaren, tack.

• Svar på tråden Ger o tar inom ert sexliv
  • Anonym (Borderlina)

Jag planerar och har ansvar för sexlivet. Jag har trauma från tidigare relation så jag gillar inte överraskningar, däremot gillar jag att överraska. Jag gillar inte när en man är påstridig, hårdhänt osv. fast jag själv kan vara ganska aggressiv. Jag gillar att planera, vad som skall hända, ungefär när och var och sedan att förföra så att det blir som jag planerat. Han får ta initiativ, men han är väldigt försiktig och mjuk mot mig vilket är bra. Jag tar initiativet 9 av 10 eller kanske 19 av 20 gånger.

Så sexlivet är mycket på mina villkor. Jag gillar väldigt mycket att han inte tjatar om analsex tex. så jag stoppar in honom där ibland mycket för det...det är tydligt att han gillar att vara där men det är mycket att han inte tjatar om det men ändå uppskattar det som gör att jag vill det. Annars hade jag nog inte haft lust med det. 

Sex är inte bara samlag, ibland ger jag bara oralt för att jag vill det. Vi har sex 2 ggr de flesta dagar. Tidigare ville jag 3 men märker att hans stånd inte fungerar riktigt på 3 och det tar lång tid för han att komma då. med 2 så känner jag att jag har kontroll, vill jag få honom att komma kan jag göra det inom 2 minuter kanske, vill jag att han skall hålla ut så kan jag göra så att han håller ut ett tag längre.

Sex ger mig flera sorters välbehag och kontroll över sex som jag har nu och att jag känner att han är jättekåt på mig och att jag kan få honom att njuta så lindrar ångest/svartsjukeideer.

• M83snipp

Jag går med på att binda och piska min fru. Inget jag förstår hur det är upphetsande men hon älskar det. Dock ganka svårt för min att veta vad som är mer eller mindre skönt men gör så gott jag kan. 

• Niles

Min fina lilla fru önskar att jag använder en väldigt stor dildo i naturtroget material. Typ 11 inch tror jag. Den är fäst i en ?sele? runt min midja. Hon får väldigt intensiva orgasmer på detta vis. I början är det alltid lite svårt att träna in men efter ett tag vill hon känna hela i sig, snabbt och ganska hårt.

Vad ger det mig? Rent fysisk ger det inte så mycket men jag uppskattar att se henne njuta och det är en häftig känsla att se hur hon går igång på det. För att undvika nedlåtande kommentarer, jag själv är väl normalt rustad. Kan absolut förstå att detta ger extra behag. 😀

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Soloplayer5y)

Jag ger hela tiden,,, men iofs så är jag ju singel sen 6 år tillbaka så...

• Anonym (Nk)

Främst går jag väl med på att inte ha så mycket sex. Annars ger och tar jag allt som båda är bekväma med. 

• Anonym (Tjej)

Med en del underlivsbesvär senaste året så har sex skett på mina villkor, när det har känts bra där nere. Ibland tar han första initiativ och frågar hur underlivet känns. Om det känns bra har vi sex och är försiktiga, om inte har vi fåtal gånger haft analsex men brukar mest vara att jag tillfredsställer honom. Sex är inte riktigt samma efter alla besvär och jag har fått mindre sexlust och fått ångest gällande sex. Speciellt när jag är i ett förhållande, rädd att man inte ger sin partner tillräckligt i sexlivet.

Saknar mycket att ha spontant sex när man känner för det och överraskar sin partner, tycker det sexet är det bästa. Hoppas en dag kunna uppleva det igen

Svar på tråden Ger o tar inom ert sexliv