• Anonym (Förvirrad)

Efter nyår börjar en gift man messa mig

Jag och min familj var och firade nyår med två andra familjer. Nu efter nyår har ena mannen där börjat kontakta mig. Endast oskyldigt men det verkar så skumt ändå. Tände han till? varför kontakt? Vill han se om jag också är på? Känns skumt. 

• Svar på tråden Efter nyår börjar en gift man messa mig
  • Anonym (Sagitarius)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2025-01-03 17:53:15 följande:

Nu efter nyår har ena mannen där börjat kontakta mig. Endast oskyldigt men det verkar så skumt ändå. Tände han till? varför kontakt? Vill han se om jag också är på? Känns skumt. 

Oavsett vad messandet handlar om, är det skumt om ni känner varandra genom att vara era partners respektive och han så försöker etablera en direkt kontakt mellan er. Han fiskar nog efter något som era partners inte vill uppskatta.
  • Tecum

Vad skriver han då? Handlar det om ett gemensamt intresse?

• Ectea

Helt avgörande vad det handlar om
    Fortsättning på en dialog som började under middagen?
    Fråga upp om något som var under middagen tex recept,  ett spel, nått barns hobby?
    Det skulle jag inte reagera på

Nått helt random... lite märkligt..

• Anonym (Säker)

Han har fått känslor för dig!
    Vilken typ av känsla är svår att säga, det kan va sexuella eller också mer genuina.
    Jag hade också fiskat lite med en oskyldig kontakt om jag hade börjat drömma?

• Anonym (Dessa gifta män)

Enligt mina erfarenheter så gissar jag att han är sugen på dig. Oavsett vad messen handlade om. Om han blev genuint intresserad eller bara vill vänstra. Ingen aning. 

Mina erfarenheter behöver inte vara fakta. 

Du kan ju ställa frågan om du svarar honom. 

Svar på tråden Efter nyår börjar en gift man messa mig