Ensam känslan
Jag har aldrig öppnat hjärta som jag kommer att göra nu i hela mitt liv.Jag är 23 år gammal och har aldrig pratat med en tjej i hela mitt liv det började sen jag va liten, då var jag fett och jag är en sån människa som skäms väldigt mycket när jag pratar med tjejer i min ålder.
Jag blir tyvärr lite ögonsjuk av minna vänner ibland som gå dejta någon eller har redan hittat någon som är bra för de och vara med.
Der är inte så att jag har en stängd liv det är faktiskt tvärtom, jag har hur många fina vänner och kollegor i mitt liv, en fantastisk jobb och ekonomisk läge för min ålder, är till och med färdig med högskolan med noll skuld men fortfarande sätter själv på kvällarna.
När det blir väldigt tyst hemma då börja jag och undrar ? varför lever jag?
Har alltid fått en känsla om jag vill typ prata med en tjej för första gången att jag är inte tillräckligt bra för henne.
Jag vet att jag är rätt så ung men jag är lite rädd att jag kommer alltid och vara själv.
Detta tyvärr skapade en till problem att jag har börjat ljuga på de jag känner att jag har typ träffat någon ny, jag ska ut med denna personen etc.
Jag vet att problemet lägger hos mig och jag är den ända som kan lösa problemet men jag kände att jag behövde berätta lite om hur jag känner, jag tror inte att jag kommer och berätta hur jag känner till någon av minna vänner pga alla tror att jag är ett bra exempel och helt ärligt jag vill inte att någon tycke synd om mig.
Haha sorry det bliv ganska långt.