Hur länge känns alkohol i andedräkten?
Om jag dricker ett glas vin, känns det på andedräkten 3 timmar senare?
Om jag dricker ett glas vin, känns det på andedräkten 3 timmar senare?
Varför vill du dölja alkohollukten? Bara någon med alkoholproblem tänker sådär
Öl kan lukta dan efter. Käka tuggummi o halstabletter
Ska du ut och handla eller om din bror ska komma förbi så avstå vinet. Hur svårt kan det vara? Att börja dölja för sin omgivning är ett dåligt tecken. Frågan grundar sig på något inte bara - jag undrar - . Normalt sett så skulle det inte vara något att fundera över om du vid enstaka tillfällen tog ett glas vin till maten.
Ska du ut och handla eller om din bror ska komma förbi så avstå vinet. Hur svårt kan det vara? Att börja dölja för sin omgivning är ett dåligt tecken. Frågan grundar sig på något inte bara - jag undrar - . Normalt sett så skulle det inte vara något att fundera över om du vid enstaka tillfällen tog ett glas vin till maten.
Efter 3 timmar lär det vara ute ur kroppen. Hur det är med lukten vet jag inte, men vem är så nära en annan att de kan lukta att någon drack ett glas vin tre timmar tidigare?
Nej, det känns inte efter tre timmar. Inte heller finns någr kvar i kroppen.
Äh är du över 20 sup