• Anonym (Anno Nym)

Vad kan ha ökat spermieproduktionen?

Jag är 46, har dock bra fysik ser yngre ut och har bra värden.

När jag var yngre och kom så pumpades sperman ut det kom ofta ett stort sprut och flera efter varandra även om dom var mindre, det typ "mjölkades" av 3 ggr och rykte till varje gång.

Nä jag vart äldre runt 38 så kom det mindre och mindre, en gång typ som ofta rann istället för att spruta ut det varierade lite.

Dom senaste 6 månaderna är det olika, det blir som ett tryck för att sedan kastas ut en gång och en liten skvätt till som kommer.

Men den mängden som kommer är verkligen 4 ggr så mycket som jag brukar komma, det syns tydligt när man kommer på en bit papper eller i toaletten.

Jag har tidigare tagit ett spermaprov och då låg jag runt 2ml vilket var lågt men värdena var bra.

Det konstiga är jag har inte förändrat något i tex min kost eller träning däremot så har jag ätit mycket proteiner och varit väldigt stressad.

Vad kan ha ökat spermamängden?

Jag trodde nämligen att det var något fel på mig och jag aldrig skulle få komma ordentligt igen så detta är bra för mig både fysiskt och psykiskt.

• Svar på tråden Vad kan ha ökat spermieproduktionen?
  • Anonym (Enkel hjälp)

Mitt tips är att ta dig till ett apotek och köp helt vanliga zink tabletter. äter det och det ökar verkligen mängden i alla fall på mig.
    ta några veckor innan kroppen kommer igång men sen så.
    jag tar 1 om dagen. 

• Anonym (Anno Nym)
    Anonym (Enkel hjälp) skrev 2025-01-05 23:25:24 följande:

Mitt tips är att ta dig till ett apotek och köp helt vanliga zink tabletter. äter det och det ökar verkligen mängden i alla fall på mig.
    ta några veckor innan kroppen kommer igång men sen så.
    jag tar 1 om dagen. 

Det har jag faktiskt i skåpet.

Har du upplevt märkbar ökning?

Svar på tråden Vad kan ha ökat spermieproduktionen?