• RubicsCube

Tänkte på kollegan naken när jag ville förgöra honom

Jag skulle förföra min kille, och sa att jag ville se honom naken. Det första han säger är att hans kvinnliga kollega Amanda inte fick till Sitt nakenbad med sin väninna. 

någon dag senare försökte jag förföra honom igen och erbjuder massage. Det första han säger är ?Amanda kan massera. 

hur ska jag tolka detta? 

• Svar på tråden Tänkte på kollegan naken när jag ville förgöra honom
  • Anonym (Jag)

Nyfiken på vad du har rökt?

• Anonym (Naiv)

Eeeeh du fattar verkligen inte? På riktigt...? Han är kåt på henne, hur tydligt som helst.

• Meddelande borttaget
  • Hellishen

Du trollar. Allt annat är helt orimligt.

RubicsCube skrev 2025-01-06 11:54:38 följande:

Jag skulle förföra min kille, och sa att jag ville se honom naken. Det första han säger är att hans kvinnliga kollega Amanda inte fick till Sitt nakenbad med sin väninna. 

någon dag senare försökte jag förföra honom igen och erbjuder massage. Det första han säger är ?Amanda kan massera. 

hur ska jag tolka detta? 

• RubicsCube

Jag önskar att jag trollar men tyvärr inte. Jag har tidigare inlägg om hur killen jämför mig med kollegan. 

hans svar när jag sa att det var sårande var ngt långsökt i stil med ?jag är osäker på mig själv och vill inte tänka på mig själv naken, då tänkte jag på det där, det var bara ngt som kollegan hade råkat berätta om just idag?. 

?..

• Anonym (Naiv)
    RubicsCube skrev 2025-01-06 12:32:23 följande:

Jag önskar att jag trollar men tyvärr inte. Jag har tidigare inlägg om hur killen jämför mig med kollegan. 

hans svar när jag sa att det var sårande var ngt långsökt i stil med ?jag är osäker på mig själv och vill inte tänka på mig själv naken, då tänkte jag på det där, det var bara ngt som kollegan hade råkat berätta om just idag?. 

?..

Hur länge vill du vara tillsammans med någon som vill vara med en annan kvinna?
  • Hellishen

Då är han sjuk i huvudet då. Varför har du inte lämnat idioten än? Herregud ha lite självrespekt och be honom packa och dra.

RubicsCube skrev 2025-01-06 12:32:23 följande:

?..

• Tecum
    RubicsCube skrev 2025-01-06 11:54:38 följande:

hur ska jag tolka detta? 

Nakenbad med sin väninna? Menar han att hon är lesbisk, då behöver du inte oroa dig?
  • Tukt

Förgöra eller förföra. I det första fallet kan man ju förstå en del konstiga reaktioner.

• Anonym (Judge Anderson)

Han låter väldigt hjärnglappig eller filterlös om det där är det som trillar ut i en intim situation, för även om han är kåt på kollegan borde han fatta bättre än att säga så två gånger på kort tid.

Domslut: Avsluta detta p.g.a. hans allmänna dumhet, den kan vara betydligt allvarligare för dig på sikt än att en man har tankar på andra tjejer ibland.

• Anonym (A)
    Tukt skrev 2025-01-06 13:52:43 följande:

Förgöra eller förföra. I det första fallet kan man ju förstå en del konstiga reaktioner.

Skrattande
Svar på tråden Tänkte på kollegan naken när jag ville förgöra honom