Är det jag som överdriver eller inte? Vad hade ni gjort?
Vill gärna ha ärliga svar, för känner mig själv osäker och vilsen i allt.
en specifik händelse som hände.
jag, min flickvän och en vän till mig sågs hos mig och festade på nyårsafron Vi hade det trevligt i början.. men sedan blev det bråk mellan mig och min vän. Min vän knuffade mig Och jag knuffade tillbaka..
precis där och då såg min flickvän enbart när jag knuffade tillbaka. (Måste också nämna att vi alla 3 var ganska berusade)
då började jag och min flickvän bråka. Min vän erbjöd sig att min flickvän skulle gå hem till henne.. vilket hon gjorde.
jag blev ledsen där och då och försökte förklara vad som eg hände, men min flickvän då lyssnade inre och gick hwm till min kompis istället.
till det som jag inte förstår.
jag gick dit ändå för att jag ville prata, tillslut kom in i vännens lgh.. men då slänger hon mig i hennes hall / bokstavligt talat faller så hårt så jag har en massa blåmärken på många ställen. Min flickvän står i hallen och bara ser på.
sen efter såklart går jag därifrån, min flickväb stannar kvar och tröstar HENNE för vännen blev ledsen. Jag var ledsen och helt själv därefter, men förstår inte hur min flickvän kunde 1. Inte säga / göra något där och då 2. Gå ut till mig och fråga hur JAG mådde
och ja jag försökt prata med henne efteråt men får inget svar. Och så fort jag tar upp det så är det som svar ?ja förlåt; jag gjorde fel..? men ändå har dom två kontakt fortfarande som vänner..
jag förstår bara inte varför.
och tar jag upp det igen och frågar får jag vara som svar av min flickvän ?men sluta..? och så går hon bara iväg. Så når inte fram alls.
har sagt till min flickvän att det känns märkligt att hon är vän och har kontakt med henne , när jag mår dåligt av det eller känns främst märkligt
men hennes svar är att ?jag kommer inte ta bort någon som får mig att må bra?