Kallar mig hora och kastar saker
är så frustrerad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Efter 5 år tillsammans och löften om att ändra sig har jag fått nog.
är så trött på min man.
varenda gång vi bråkar måste jag be om förlåtelse, han kallar mig alltid för fitta, luder hora kossa, överviktig osv. Trots att jag är normalbyggd eller vad man ska säga. han kastar alltid saker på mig, olika föremål som gör mig illa. Ibland börjar jag blöda och ibland inte. Jag är inte Guds bästa barn men jag tycker inte man ska använda fysisk våld oavsett hur arg han blir. Men han förstår inte det utan menar på att jag psykiskt misshandlar honom. Att bli behandlad på detta sätt förstör min självkänsla och självförtroende men jag har svårt att ta mig ur. Det sjuka är att han ser inte något fel i hans beteende utan skyller det på mig och vill att jag alltid ska be om ursäkt. Jag har försökt att få honom att gå och prata med någon men han anser att det är jag som behöver det.
när jag konfronterar han om något så som lögner etc så lyckad han vända situationen mot mig och vill att jag ska be om förlåtelse. Det är så sjukt så jag börjar fundera om det är fel på mig.