• Anonym (Afrodite)

Två män att välja mellan

Vem ska man välja: den jag känner mig lugn, trygg o avslappnad med, eller den jag känner  mig sexuellt dragen till pga utseende, uppvaktning och romantik ?
    Den första  älskar jag som person.  Han är intelligent, händig, snäll, trogen, lugn, trygg, men lite tråkig och osexig.
    Den andre är; sexig, händig, generös, romantisk, pigg o lite rolig. Men otålig,
    Lite pinsam och osmidig socialt. Inte så bra på att lyssna, utan avbryter gärna. 
  • Svar på tråden Två män att välja mellan
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Ingen av dem, annars hade du inte ställt frågan!

• Anonym (Idiotiskt)

Varför måste du välja någon av dom?? 

Varför måste du bli tillsammans med någon du inte är kär i??

• Anonym (Jolene)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2025-01-13 03:19:55 följande:

Ingen av dem, annars hade du inte ställt frågan!

Själv hade jag sex killar efter mig på en gång vid ett tillfälle. Det kan vara svårt att reda ut vad man känner mest då även om det går ganska lätt att reducera valet till två kandidater, kanske.
  • Anonym (Berta)

Du ska inte välja någon av dem. Fortsätt att leta efter din prins! 

• Lynx123

Ingen av dem - du är nog inte redo för ett seriöst förhållande.

• Anonym (Patricia)

Ingen av dom
     Du ska välja en nr 3 som är både sexig , trygg och har det du söker. 

• Anonym (F)

Nr 1 är den bästa av just dessa två. Nr 2 skulle jag irritera mig på väldigt snabbt! Men, ingen av dem är den du söker för nr 1 lär nog aldrig räcka till för dig.

• Anonym (Tvekan)

Om du inte vet så är du inte tillräckligt dragen till någon av dem, är min gissning. Varför kompromissa? Det funkar inte i längden. Leta vidare efter någon som har alla de egenskaper du söker hos en partner.

• Hjelm

Varför ens välja en av dem, om du känner som du gör? Man måste inte ha en partner och det är dömt att misslyckas om du stör dig på mycket och jämför med en annan man redan från början.

Ingen är perfekt, men det finns andra män som har just det du söker hos en partner. En som är trygg utan att vara tråkig och sexig utan att vara socialt obegåvad.

• Just Precis

Är en av dem din nuvarande partner? Du skriver att nr 1 är trogen? I så fall är han nog bara mindre sexig än tvåan för att tvåan är ny?

• Anonym (Hm)

Ingen av dom eftersom du frågar.

• Anonym (Moderna snöflingor)

Det finns få, om ens några, perfekta partners där ute så varför slutar inte folk att leta och låter svensken självdö om 2-3 generationer? 

• Just Precis

Ok, det vet ju ett bättre utgångsläge än jag befarade :) Testa om attraktion kan infinna sig med ettan (konstigare saker har hänt) annars tvåan bara därför.

Svar på tråden Två män att välja mellan