• Anonym (O)

Vad är hans poäng?

Min pojkvän gillar rödhåriga men jag är brunnet, han gillar även tatueringar men jag har inga, han gillar även gamer tjejer men jag är ingen gamer. Han kan gilla men varför säger han det framför mig? Vill han göra mig osäker?

• Svar på tråden Vad är hans poäng?
  • Anonym (Anna)

Du får be honom sluta prata så om det gör dig osäker.

Han är antingen lite filterlös utan sociala koder/tanklös eller så vill han att du blir svartsjuk.

Min sambo gillar bl8ndiner , smala och vältränade.
    Men har dyrkar mig som är tjock och brunett, fantasier har man nog ofta men behöver inte dela med sig av dem

• Lynx123

Han har onekligen problem om han är så klumpig i hur han uttrycker sig men visst, det kan också vara för att trycka ner dig. Du känner honom.bäst - är han snäll och omtänksam i övrigt, eller svartsjuk och manipulativ?

• Anonym (O)
    Lynx123 skrev 2025-01-15 05:58:04 följande:

Han har onekligen problem om han är så klumpig i hur han uttrycker sig men visst, det kan också vara för att trycka ner dig. Du känner honom.bäst - är han snäll och omtänksam i övrigt, eller svartsjuk och manipulativ?

Han visar att han bryr sig om mig och kärlek MEN han kan även vara svartsjuk och manipulativ ibland.
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (O) skrev 2025-01-15 10:47:06 följande:
    Han visar att han bryr sig om mig och kärlek MEN han kan även vara svartsjuk och manipulativ ibland.
    Röd flagga.

Svartsjuka och manipulativa killar går bort. 
  • Lynx123
    Då gör han det för att du ska tappa självförtroendet. Klassisk härskarteknik. Spring därifrån så fort du kan - det här kommer sluta illa.
  • Anonym (Ellie)
    Jag skulle se det som att hans snack om att du inte är hans typ är ytterligare ett sätt han manipulerar dig på.

"Du är inte attraktiv och ska vara glad att jag står ut med dig" är en klassisk lögn i relationer med psykisk misshandel. 

Du är värd bättre. Tvivla aldrig på det!
Svar på tråden Vad är hans poäng?