• Anonym (Förstörd)

Inga känslor på 1 år

Jag behöver verkligen råd. Min man sedan 18 år tillbaka berättade för mig nyligen på SMS att han inte haft känslor för mig på 1 år och vill ha skilsmässa. Dessutom har han ringt en annan kvinna bakom ryggen på mig i 1 månad och han blev kär i henne. Han berättade också det på sms. Vi båda känner till henne sen tidigare men min mans känslor var obesvarade och han sa till MIG att han kände sig ledsen över det. Han drog även in våra barn och berättade vem det var efter 1 månad!.
    Innan jag fick reda på andra kvinnan när han bara berättat om sina känslor för mig så hade han sex med mig för min skull och att han egentligen inte ville?
    Jag är helt förstörd för älskat honom så evvinerligt mycket.
    Vi har haft ett tufft år på många sätt men det här?
  • Svar på tråden Inga känslor på 1 år
  • Wihoo74

Det är ofta så att när ett par har en jobbig period och en av personerna är antingen svaga eller korkade så går den och förälskar sig i nån annan.

Din man är svag. Han klarar inte ens av att säga det till dig utan smsar. En svag person orkar inte jobba sig igenom en jobbig period. Han letar upp nånting nytt för att känna sig glad och positiv.

När jag skriver korkad så menar jag emotionellt ointelligent. Du inser det nog inte nu men du ska vara glad att han drog. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Förstörd)
    Jag trodde aldrig i hela min värld att han kunde göra något sånt här mot mig och har inte skrivit allt som hänt här heller för är en mardröm som aldrig slutar.
    Han letade/letar dessutom lägenhet i närheten av henne?
    Ingen respekt för varken mig eller våra barn.
    Hon hade mig dessutom på Facebook hela tiden och de hördes av när han inte var hemma.
    Hennes barn har lekt tillsammans med våra när hon bodde i huset bredvid.
    Han åkte dit med jobb bilen och drack kaffe och pratade med 2 av hennes barn inför förskolan och jag gjorde iordning våra ovetandes hemma för skola.
    Hur kan man säga något som att han hade sex med mig för min skull och att han egentligen inte ville några dagar efter?
    Jag har ju känslor för honom fortfarande och blev sex igår innan ännu mer framkom och känner mig så förbannat korkad.
    Iallafall så sa han när han i princip var inne i mig att han inte hade några känslor för mig men han blev kåt på mig fortfarande.
    Är ett sånt vrak som man någonsin kan bli.
  • NinniQX

Du måste skämta. Han har tryck in snoppen i dig och säger att han inte har några känslor. Alltså vilken skitstövel. 

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Um ...)
    Anonym (T) skrev 2025-01-18 15:24:15 följande:
    Du som har en tråd om att du förmodligen är gravid än någon annan än din man? Kanske ska ta åt dig? ^
    Saga05 skrev 2025-01-18 15:35:06 följande:
    Ta åt mig av vad?
    Jag håller med Saga - vad i hennes inlägg menar du att hon själv skulle ta åt sig av? Sagas egen situation har ju inte överhuvudtaget några beröringspunkter med det TS berättar? Där finns ju inte en enda likhet? 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Inga känslor på 1 år