Fråga till er kvinnor
Ångrar ni att ni sårat en man? (Ni som sårat) och hur lång tid tog det innan ni insåg det?
Ångrar ni att ni sårat en man? (Ni som sårat) och hur lång tid tog det innan ni insåg det?
Trist att ni låter er styras av vissa kvinnors fördomar isåfall. Känslor är normalt att ha, kallhamrade män känns så trista och identitetslösa.
Jag blir ofta beskylld för att ha ett manligt psyke (både av datortester och människor) så det kanske är därför jag inte reagerar så mycket då?
Man blir sårad ibland i livet, det är bara så det är.
Jag är bra på att resa mig upp och gå vidare, och det är så jag är.
Har aldrig förstått mig på folk som förstör flera år med att längta efter någon som redan gått vidare, det är bara bortkastad tid enligt mig.
Vad har kön med det att göra och någon kan bli sårad av just ingenting.
Besynnerlig fråga. Vi kan aldrig undgå att såra dem vi lever närmast, oftast är det oavsiktligt.
Livet lär oss detta och visa mig den som aldrig blivit sårad. Vi hanterar detta på olika sätt beroende på hur stor livserfarenhet vi har.
Med detta följer att vi tenderar att bli mer sårade när vi är unga och kommer över det lättare ju äldre vi blir.
Klart en ångrar när en sårar någon. Ibland fungerar inte saker av olika anledningar, men så länge en försöker lämna människor i bättre skick än en fann de så känns det ändå OK.
Jag undrar om det inte är ett vanligt självskadebeteende att såra en man som en älskar? Blir du lycklig av honom? driv då bort honom...mycket effektivare än att skära sig som gör ont en stund, men driver en bort en bra man kan det göra ont i åratal.
Klart en ångrar när en sårar någon. Ibland fungerar inte saker av olika anledningar, men så länge en försöker lämna människor i bättre skick än en fann de så känns det ändå OK.
Nej. När jag har gjort det har det funnits helt legitima skäl till set såklart.
Enda sättet jag sårat män är att göra slut med dem. Tycker det är ett helt okej "sårande".. Ibland måste man tänka på sig själv och det är aldrig kul att bli dumpad.