• Anonym (LJS)

Ovumia stockholm

Hej, jag och min sambo har påbörjat en fertilitetsbehandling på Ovumia i Stockholm. Upplevelsen började bra, men under resans gång har vi båda börjat svaja rejält och känner allt lägre förtroende för kliniken. Denna osäkerhet grundar sig i att de är väldigt (!) dåliga på att höra av sig (även när de säger att de ska) och återkoppla kring processen.

Då kliniken är relativt nyöppnad i stockholm och recensioner kring den är få hör jag av mig till er här. Är det någon som påbörjat en behandling vid Ovumia i Stockholm och vill dela sin upplevelse?

• Svar på tråden Ovumia stockholm
  • Anonym (Nöjd)

Hej, 
    Vi har varit nöjda på Ovumia. Dock inte påbörjat någon behandling eller annat men fått väldigt fint bemötande både i telefon vid bokning samt på besöken. 

Vad tråkigt att ni har börjat känna er missnöjda :/, vad genomgår ni för fertilitetsbehandling? Har ni lyft era känslor till dem? 

• Anonym (Nina)

Hej!

Hur går det för er i processen?
    jag påbörjade en IVF behandling hos Ovumia i januari och tyvärr har jag inte heller så bra upplevelse eller känsla av kliniken. Är det Åsa du haft kontakt med?

• Anonym (Väntan)

Hej, ja, precis, hade Åsa till en början men har nu en annan kontakt där.

• Anonym (Nina)

Hej!

hur har det gått för er?

Vi påbörjade en behandling med Åsa och jag fick ett bra antal mogna ägg men sen blev jag överstimulerad och behövde frysa. Inga av mina ägg överlevde så allt var förgäves. Jag pratade Åså efter om en ny behandling men fick inte några tydliga logiska svar utan mer gissningar på hur de skulle gå vidare. jag fick ingen bra känsla och därav har jag nu påbörjat en ny process i Grekland New Life Clinic. Vi får se hur det går men de har mer tydliga svar och en annan metodik. Jag skulle inte spendera mer pengar på Oumvia. Men nyfiken och höra er upplevelse.

Svar på tråden Ovumia stockholm