• Skölden89

Vilka Datorspel spelar du

Just på datorn som du äger, vad spelar du där på?

Jag spelar 
    Diablo III
    Heroes Might And Magic 3

Jag spelar inte så mycket på datorn, jag spelar på konsol mera, men dessa spel spelar jag.

• Svar på tråden Vilka Datorspel spelar du
  • Freddie K

Heroes Of Might Anad Magic III här också faktiskt. Håller på att skriva en spelguide till den, men på det senaste har jag spelat Command And Conquer.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2025-05-10 11:39:53 följande:

Heroes Of Might Anad Magic III här också faktiskt. Håller på att skriva en spelguide till den, men på det senaste har jag spelat Command And Conquer.

*And*
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (gamergirl)
    kungdavid skrev 2025-05-10 12:28:02 följande:

Absolut inga. Det är äckligt att göra det som vuxen. 

Inte alls.

Det är roligt och kan hålla ihop ett gäng över lång tid ibland, samt även ge nya sociala kontakter IRL. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Borderlina)

Älskar Fallout...3, fallout las vegas, fallout 4 (favorit!), 76! Har en vault suit för cosplay ...min man förstår inte riktigt grejen han associerar nog mest den med att han kommer få ligga om jag har den på mig.

• Aniiee

Just på dator: Spel som passar sig bästa att spela med mouse&keyboard. Baldur's Gate 3, diverse civ-byggen (Frostpunk, Stardew Valley, Civ-spelen, Cities Skyline), div MMO's (FFXIV, WoW, Guild Wars)

Sen har jag ju alla konsoller ever också. Jag har just spelat klart Clair Obscur och precis börjat på Metaphor ReFantazio, båda på Xbox Gamepass. Man kunde tor att det var min födelsedag....

Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
Svar på tråden Vilka Datorspel spelar du