• Anonym (Övergiven)

Dåligt sex

När jag träffa min partner så hade vi superhärligt sex. Han tog för sig, gick ner på mig, rörde vid min kropp och mitt kön. Men bara efter två månader så försvann detta. Han ger mig aldrig orgasm, när vi har sex så pussas vi ibland eller så stoppar han bara in den juckar, får orgasm och sedan är det slut. Jag försöker. Jag går ner på honom, masserar honom och gör allt, han trycker bara in den och så är det slut. Allt handlar bara om honom och hans njutning. Jag har försökt få honom ibland att röra med händerna vid min klitoris. Men det är inte kul att konstant behöva be om att bli tillfredsställd. Vad är problemet? 

• Svar på tråden Dåligt sex
  • Tecum

Problemet är väl att du fortsätter att ha sex med honom fast han struntar i dina behov och din njutning. Det är ditt val om du vill ha det så eller göra något åt det.

• Anonym (Övergiven)
    Tecum skrev 2025-01-18 15:40:53 följande:

Problemet är väl att du fortsätter att ha sex med honom fast han struntar i dina behov och din njutning. Det är ditt val om du vill ha det så eller göra något åt det.

jag hoppas på att han ska bli som innan? men det är snart tre år sedan. 
  • Anonym (v)
    Anonym (Övergiven) skrev 2025-01-18 15:45:27 följande:
    galenskap är att göra samma misstag gång på gång och förvänta sig att något annat ska ske
    jisses
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Övergiven) skrev 2025-01-18 15:45:27 följande:
    På riktigt??

Du hoppas alltså på att något som fungerat för honom  dag ut och dag in i tre år plötsligt ska förändras? Varför i all världen tror du det? Du ger och ger, han får ju sitt av dig ändå och får nyttja ditt hål så varför ska han ändra på nåt?

Ja, det låter säkert hårt, men kom igen, varför finner du dig i detta år efter år? Varför tycker du inte att du är värd bättre?
  • Anonym (Reality check)

Nej ts, det blir inte bättre än så här.

• Anonym (XY)

Vad säger han är anledningen till att han är helt självisk?

• Anonym (POV)

Hm. Och jag som tycker min självutnämnde "undergivne" älskare är olydig för att han inte kommer när jag vill utan helst vill hålla på en dryg timme för att han får en så massiv utlösning då. Jag får skav ibland även om jag också får orgasmer.

En halvtimme hade räckt.

Slutsats: Det finns mer än ett sätt att vara ego på.

• Anonym (Reality check)
    Anonym (POV) skrev 2025-01-18 19:13:26 följande:

Hm. Och jag som tycker min självutnämnde "undergivne" älskare är olydig för att han inte kommer när jag vill utan helst vill hålla på en dryg timme för att han får en så massiv utlösning då. Jag får skav ibland även om jag också får orgasmer.

En halvtimme hade räckt.

Slutsats: Det finns mer än ett sätt att vara ego på.

Så varför fortsätter du när han är olydig? Då ska du ju bara lägga av och istället piska honom på pungen eller nåt.
  • Anonym (Asexuell)

Man kan tro att kommunikation är en lösning, men det stämmer inte alltid.. Jag har försökt lirka med min partner i flera år, försökt få henne att berätta vad hon behöver och tycker om, men det är verkligen helt omöjligt.  hon vägrar diskutera saken. 

så det kan uppenbart vara ett problem åt båda håll. 

Jag ligger på så gott jag kan och hoppas att hon gillar det..

Svar på tråden Dåligt sex