• Anonym (Q)

Varför blir vissa män som galna när rumpan dallrar?

Är en kvinna med lite väl tilltagen (i mina egna ögon) rumpa som blivit fascinerad av hur män verkligen älskar att den dallrar eller skumpar eller vad man nu ska kalla det. Själv upplever jag den som en sladdrig geléklump typ. Har inga problem att förstå att män tycker en kvinnas rumpa kan vara sexig men just denna fascination vid dallret har jag svårt att förstå. Är förstås glad att de uppskattar min rumpa men undrar vad exakt som de tycker är så sexigt med det. Och för tydlighetens skull, syftar på män jag haft sex med och inte random män. 

• Svar på tråden Varför blir vissa män som galna när rumpan dallrar?
  • Anonym (norrmannen)

Svarar för mig själv :   Därför att en mogen kvinna med dallrande putröv är så oerhörd sexigt att kuken blir hård. 

• Anonym (Enkelt)

För att män är visuella först och främst. Det är ni kvinnor som behöver en hel kontext för att gå igång.

• Anonym (Man32)

Säg det, tycker själv twerk och liknande är väldigt cringe.

• Anonym (nbv)
    Anonym (Man32) skrev 2025-07-30 19:19:42 följande:

Säg det, tycker själv twerk och liknande är väldigt cringe.

Smaklöst minst sagt. Ser ut som nåt slags parningsdans för babianer. 
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Hurdendallrar) skrev 2025-01-21 08:54:05 följande:

Verkar ofta bero på hur den dallrande rumpan ser ut, som jag förstått det. Det verkar vara upphetsande för män om rumpan sitter på en kvinna med en i övrigt snygg och sexig kropp, är kvinnan överviktig brukar det istället vara avtändande.

Också min uppfattning.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Enkelt) skrev 2025-05-30 14:14:30 följande:

För att män är visuella först och främst. Det är ni kvinnor som behöver en hel kontext för att gå igång.

Jaså.
  • Anonym (Lasse)

För att putande rumpor är ett feminint attribut. Östrogenet sätter sig där till skillnad från på mannen, och vem gillar inte feminina attribut? Förutom kvinnor tydligen.

Jag e inte den som e den. Men jag tänder på feminitet och det finns inget bättre om den dallrar lite när man tar na bakifrån. Det får mig att tända direkt. En hård jäkla muskel som ett stenblock är inget för mig, det ska va mjukt, skönt, härligt att ta na bakifrån.

• Anonym (Man32)
    Anonym (nbv) skrev 2025-07-30 19:21:43 följande:
    Smaklöst minst sagt. Ser ut som nåt slags parningsdans för babianer. 
    Precis, tydligen två babianer som röstat ner dig förresten.
  • Anonym (nbv)
    Anonym (Man32) skrev 2025-07-30 19:58:04 följande:
    Precis, tydligen två babianer som röstat ner dig förresten.
    Ja, babianer som rymt från zoo och råkat hamna på helt fel plats, tillika forum.

Ganska väntat att vulgära aphjärnor uppskattar vulgära apdanser. Resten av oss har tack och lov tagit oss förbi det simpla apstadiet och utvecklat en något mer sofistikerad smak.
  • Anonym (nbv)
    Anonym (Lasse) skrev 2025-07-30 19:54:36 följande:

För att putande rumpor är ett feminint attribut. Östrogenet sätter sig där till skillnad från på mannen, och vem gillar inte feminina attribut? Förutom kvinnor tydligen.

Jag e inte den som e den. Men jag tänder på feminitet och det finns inget bättre om den dallrar lite när man tar na bakifrån. Det får mig att tända direkt. En hård jäkla muskel som ett stenblock är inget för mig, det ska va mjukt, skönt, härligt att ta na bakifrån.

Fast män har också fett och form på sina rumpor så. Det är höfterna som ser annorlunda ut på kvinnor i jämförelse. 

Sen så är det inte vanligt eller feminint med stora putiga rumpor bland svenska kvinnor. Det är snarare en sydafrikansk och sydamerikansk kvinnostjärtform så rätt onödig preferens att ha. Du lär inte hitta många med en sådan rumpa i det här landet, allra minst hos vita kvinnor. 
  • mari123
    Anonym (Påverkan) skrev 2025-01-21 07:45:29 följande:

Vad som är sexigt växlar över tid som alla vet. Nu har det länge lyfts fram stora dallriga rumpor på många olika sätt i media och då blir folk påverkade att tycka att det är snyggt och sexigt. 

Jag är över 50. När jag var ung skulle rumpor vara så små som möjligt. Ja kvinnor skulle vara jättesmala, det var inte alls lika tillåtande klimat som idag när det  gäller vikt och olika kroppsformer. Jag var 165 lång, vägde 55 och ansågs mullig. 

Ett annat ex: Det var sexigt med tunna läppar- inte tjocka som idag. 

Sen kom bröstfixeringen - bröst skulle vara stora?operationerna tog fart. 

Och ja, sen har idealen växlat och nu sedan rätt länge  anses stor rumpa snyggt. Så jag skulle nog säga att det är yttre påverkan som styr i stort. Det finns alltid individuella variationer förstås. Det har alltid funnits människor med kinks och fixeringar. Kvinnor som är fixerade vid vissa manliga kroppsdelar och vice versa.

Ja man minns ju Twiggy! Det var idealet! Det var ju inte lika svårt att likna som det skulle vara idag för de flesta unga var naturligt smala! Jag minns typ EN grabb som var lite rund från min skoltid! 60-70-tal! Jag har alltid varit smal med liten RÖV och gudskelov har Killar olika smak😊
  • Anonym (Lasse)
    Anonym (nbv) skrev 2025-07-31 03:47:08 följande:
    Fast män har också fett och form på sina rumpor så. Det är höfterna som ser annorlunda ut på kvinnor i jämförelse. 

Sen så är det inte vanligt eller feminint med stora putiga rumpor bland svenska kvinnor. Det är snarare en sydafrikansk och sydamerikansk kvinnostjärtform så rätt onödig preferens att ha. Du lär inte hitta många med en sådan rumpa i det här landet, allra minst hos vita kvinnor. 
    Jodå jag har en kvinna som inte har plattröv eller benrumpa. Hon e svensk som man kan bli o helt normalviktig. Jag vet att dagens sojapojkar gillar mer manliga former, men dom e icke för mig.

Bra vi gillar olika, du får behålla dina preferenser o jag mina.
  • Anonym (gg)
    mari123 skrev 2025-07-31 04:25:19 följande:
    Ja man minns ju Twiggy! Det var idealet! Det var ju inte lika svårt att likna som det skulle vara idag för de flesta unga var naturligt smala! Jag minns typ EN grabb som var lite rund från min skoltid! 60-70-tal! Jag har alltid varit smal med liten RÖV och gudskelov har Killar olika smak😊
    Såg en tjej med min typ av röv på instagram, och där fanns flera tusen kommentarer som dissade den unga tjejen i reelen. Att hon inte har någon röv alls etc, men det ser bara ut som en normal, tränad och smal rumpa innan rumptrenden drog igång.
  • Anonym (gg)

Och det var alltså män som dissade.

• Anonym (nbv)
    Anonym (Lasse) skrev 2025-07-31 12:10:57 följande:
    Jodå jag har en kvinna som inte har plattröv eller benrumpa. Hon e svensk som man kan bli o helt normalviktig. Jag vet att dagens sojapojkar gillar mer manliga former, men dom e icke för mig.

Bra vi gillar olika, du får behålla dina preferenser o jag mina.
    Haha! Nej, det tror jag inte det minsta på. Män som lurkar på kvinnodominerade forum som Familjeliv får varken kvinnor eller sex i riktiga livet. Då hade de inte behövt hänga här liksom. Logiskt. 

Och nej, vita nordiska kvinnor har inte stora putiga rumpor i sin genetik, såvida de inte är rejält överviktiga i hela kroppen eller fejkar sina stjärtar med BBL-operationer. Inget av dessa exempel är något att stoltsera med heller.

De enda smala nordiska tjejer med naturligt putig rumpa är de som pumpar upp den på gym xxx-timmar om dagen och då lär stjärten till slut också bli muskulös och stenhård, likt en mansstjärt. 
  • Anonym (Lasse)
    Anonym (nbv) skrev 2025-07-31 15:01:40 följande:
    Haha! Nej, det tror jag inte det minsta på. Män som lurkar på kvinnodominerade forum som Familjeliv får varken kvinnor eller sex i riktiga livet. Då hade de inte behövt hänga här liksom. Logiskt. 

Och nej, vita nordiska kvinnor har inte stora putiga rumpor i sin genetik, såvida de inte är rejält överviktiga i hela kroppen eller fejkar sina stjärtar med BBL-operationer. Inget av dessa exempel är något att stoltsera med heller.

De enda smala nordiska tjejer med naturligt putig rumpa är de som pumpar upp den på gym xxx-timmar om dagen och då lär stjärten till slut också bli muskulös och stenhård, likt en mansstjärt. 

Så du påstår att du är en incel då, och inte vet något om kvinnor?. För du hänger på FL och får inget sex? Eller är du en kvinna som vet bäst vad alla män gillar?

Du vet att kvinnor e olika, även smala kvinnor kan ha större bröst. Inte gigantiska men proportionerligt stora. Min har timglasform vilket anses va bäst. Jag e mer än nöjd o hade förstås älskat henne även om hon fick en mindre rumpa. Jag snackade preferenser. 

Jag har aldrig sagt nått om extremt stora rumpor för sånt e inte min grej heller , men naturligtvis finns kvinnor med former även i Sverige, som inte har platta eller beniga rumpor.

• Anonym (nbv)
    Anonym (Lasse) skrev 2025-07-31 15:29:40 följande:

Så du påstår att du är en incel då, och inte vet något om kvinnor?. För du hänger på FL och får inget sex? Eller är du en kvinna som vet bäst vad alla män gillar?

Du vet att kvinnor e olika, även smala kvinnor kan ha större bröst. Inte gigantiska men proportionerligt stora. Min har timglasform vilket anses va bäst. Jag e mer än nöjd o hade förstås älskat henne även om hon fick en mindre rumpa. Jag snackade preferenser. 

Jag har aldrig sagt nått om extremt stora rumpor för sånt e inte min grej heller , men naturligtvis finns kvinnor med former även i Sverige, som inte har platta eller beniga rumpor.

Sure. På anonyma onlineforum så är alla män hunkar, har sexsiffrig månadslön, flickvänner med perfekta timglasfigurer och en 34-cm slak. Mycket trovärdigt att de samtidigt har all tid i världen att hitta till kvinnoinriktade forum där de bara skriver lite casual ibland, så är det säkert Drömmer

Verkligheten är dock en helt annan. Och ja, självklart är en överväldigande majoritet av de manliga creepsen här på forumet incels. Det är hur uppenbart som helst.

Då handlar det om undantag, om du pratar om nordiska kvinnor med normalvikt. Feta räknas inte då de är oattraktiva, även med en putig rumpa. 
Svar på tråden Varför blir vissa män som galna när rumpan dallrar?