Anonym (Lasse) skrev 2025-07-31 15:29:40 följande:
Så du påstår att du är en incel då, och inte vet något om kvinnor?. För du hänger på FL och får inget sex? Eller är du en kvinna som vet bäst vad alla män gillar?
Du vet att kvinnor e olika, även smala kvinnor kan ha större bröst. Inte gigantiska men proportionerligt stora. Min har timglasform vilket anses va bäst. Jag e mer än nöjd o hade förstås älskat henne även om hon fick en mindre rumpa. Jag snackade preferenser.
Jag har aldrig sagt nått om extremt stora rumpor för sånt e inte min grej heller , men naturligtvis finns kvinnor med former även i Sverige, som inte har platta eller beniga rumpor.
Sure. På anonyma onlineforum så är alla män hunkar, har sexsiffrig månadslön, flickvänner med perfekta timglasfigurer och en 34-cm slak. Mycket trovärdigt att de samtidigt har all tid i världen att hitta till kvinnoinriktade forum där de bara skriver lite casual ibland, så är det säkert
Verkligheten är dock en helt annan. Och ja, självklart är en överväldigande majoritet av de manliga creepsen här på forumet incels. Det är hur uppenbart som helst.
Då handlar det om undantag, om du pratar om nordiska kvinnor med normalvikt. Feta räknas inte då de är oattraktiva, även med en putig rumpa.