• Robban27

Frugan tror jag har en relation med en vikarie, vad ska jag göra?

Under en längre tid så har vi haft en vikarie på jobbet. Denna vikarie och jag går ofta till sibylla för att ta en korv o mos på sibyllas på lunchen ibland. Jag kommer ofta hem med mos på jackärmen och nu tror frugan att jag ger honom runk under sibylla borden, mitt på ljusa dan! Jag förnekar då ju detta då ja inte tar del av den homosexuella kulturen. Nu skriker hon också mycket om nätterna okontrollerat, kanske på grund av detta? Dela gärna åsikt tack
    Ps nu har frugan slutat med att kasta alla kuddar nästa är nog  ölglasen 

• Svar på tråden Frugan tror jag har en relation med en vikarie, vad ska jag göra?
  • Robban27
    Anonym (Emma) skrev 2025-02-05 11:16:39 följande:
    Åh, har inte du skrivit något inlägg om detta där du stoppar in något ( en handske?) i munnen på henne?

Om hon skriker konstiga animaliska skrik på nätterna så måste något vara fel. Borde hon inte uppsöka läkare?  Det låter inte normalt, och inte heller som en svartsjukegrej.
    Jag kan erkänna att mitt försöka att tysta henne i jakten för tystnad inte var det bästa. Men jag som jag tidigare skrivit väldigt desperat. Hon har inte tagit mina tidigare förslag så bra. Jag vill verkligen klar göra att hon är väldigt fin och trevlig ibland.
  • Anonym (Emma)
    Robban27 skrev 2025-02-05 11:33:40 följande:
    Jag kan erkänna att mitt försöka att tysta henne i jakten för tystnad inte var det bästa. Men jag som jag tidigare skrivit väldigt desperat. Hon har inte tagit mina tidigare förslag så bra. Jag vill verkligen klar göra att hon är väldigt fin och trevlig ibland.
    Hon är säkert trevlig, annars hade du inte varit tillsammans med henne så länge. Men om detta är ett nytt beteende så låter det mer som ett skrik på hjälp. Om det är en personlighetsförändring som plötsligt uppstått kan det finnas bakomliggande sjukdom. 

1) Kolla upp hos sjukvården 
    2) kolla upp hos psykiatrin ( hon har kanske tagit hårt på dotterns flytt och känner sig extremt ensam)
  • Ess
    Robban27 skrev 2025-01-22 21:03:55 följande:

Nu har hon lugnat ner sig och vi har haft en bra diskussion men hon vill inte att jag ska gå och äta på sibylla mer är detta okej 

Nä det är nog bäst du börjar äta pittsa istället 
  • NinniQX

Känns som att det fattas lite information. Hur har eran relation sett ut? Har hon alltid varit sån? 
    Sen varför torkar du inte bort moset?

• Robban27
    NinniQX skrev 2025-02-05 12:03:20 följande:

Känns som att det fattas lite information. Hur har eran relation sett ut? Har hon alltid varit sån? 
    Sen varför torkar du inte bort moset?

Hon har verkligen inte varit så här hela tiden. Det var inte meningen att ha mos på ärmen ni vet hur det är när man äter kooorv på Sibylla med en trevlig kompis ;)
  • Robban27

Nu är det så här att jag har inte varit på jobbet på länge eftersom att jag har lite gått in i vägen och är väldigt utbränd. Det har varit väldigt lite sömn och mycket jobbigt hemma med frugan. Men jag fick ett mystiskt samtal från vikarien där han frågade var frugan var. Jag konfronterade henne om detta och hon började genast försvara sig. Senare den eftermidagen så skulle hon ha fixat sina naglar men hon kom hem med vanliga naglar och en fläck potatismos. Är detta något att oroa sig om? 

• Anonym (Tipsochråd)

Du får helt enkelt sluta böga med din kollega på rasterna, så slipper frun vara arg på dig. 

• burleskburkläsk

"Jag kommer ofta hem med mos på jackärmen"

Det låter ju normalt... 😆

• Anonym (Ll)

Detta låter bara som en tramstråd. Varför detta pratande om potatismos hela tiden? Och när ingen skrivit kommer du tillbaka efter några månader med ett svar för att folk ska svara

• Suie

Efter att läst. Är det någon i umgängeskrets som vill sätta kil i erat förhållande? Eftersom hon har fått bilder på dig ätande? Låter som något ligger bakom kulisserna mer hos henne. 

• Anonym (Tipsochråd)

Vet du om det är pulvermos eller äkta mos? 

• Anonym (Emma)

Varför är frun misstänksam om moset? Vore det inte värre med korv istället för mos?

• Anonym (Whuu)
    Robban27 skrev 2025-02-05 12:29:39 följande:
    Hon har verkligen inte varit så här hela tiden. Det var inte meningen att ha mos på ärmen ni vet hur det är när man äter kooorv på Sibylla med en trevlig kompis ;)

Ska du inte bara fortsätta få mos på ärmen på Sibylla då, så att någon värdig kan mosa i henne?

Känns också väldigr obehagligt och läsa om animalistiska skrik och handsken, glasen som slängs och ?handsken? i munnen?

Har hon inte alltid varit såhär så är det ju någonting ovanligt som försiggår hos er? 

Ta av handskarna och börja jobba! 

Eller så kan du bara komma till underfund med vem du är och varför du skojar om det på FB? Råder lite avvikelser i din självidentitet.

Ska faktiskt grabba en korv på väg till jobbet snart, korv är fan gott 😂

Svar på tråden Frugan tror jag har en relation med en vikarie, vad ska jag göra?