Råd eller vägledning
Hej.
Jag har ett problem som jag inte har någon annan snacka om så ställer frågan här hoppas kunna få råd eller tips hur jag ska gå vidare.
Problemet jag har en tjejkompis som vi har varit kompisar i säkert 15år om inte längre.
Hon är också syster till en av mina bättre bekanta deras familj är har också en väldigt god relation till. Så de inget som jag vill förstöra bara så där för jag har en önska eller känsla.
Men de mest hur jag ska hantera hon på ett bra sätt utan skada vår vänskapsrelation.
De är kvinna som tycker är helt underbar vara med dom gånger vi är ihop hon bruka höra av sig för att snacka skit eller fråga massa. Bjuder med på aktiveter. Vi snackar någon minst par gånger i veckan snackar mer med henne en med någon annan av mina bekanta.
De så jag inte alls bra på detta med relationer eller känslor totalt värdelös om jag får säga de själv.
Jag som person är väldigt ? känslokall?. Känslor var något som vi tärnade att tränga bort på mitt förra jobb då vi hade fokus på lösa en uppgift. Jag har inga problem träffa människor vill enda påstå att jag en social person men med ett vakande öga på omgivning hela tiden. Jag har väldigt svårt ge någon en kram bara för de ska vara så. Vi aktiveter med folk som känner kommit på mig själv de första ?skannar av utrymmet hur kommer jag ut som snabbast här ifrån? Ja vet de låter helt sjukt med så är de bara.
Så frågan är hur man ska ? kolla om de finns något annat en vänskap hos henne men utan ska vår relation ?
Hjälp