• Anonym (Singelkvinna)

Singelkillar var finns ni?

Jag har tröttnat på appar och vill försöka hitta en man i verkliga livet i stället. Men var hänger ni singelkillar, vilka platser och tider hittar man er lättast på? Vilka tider och dagar handlar ni oftast mat, vilka tider på gymmet är ni oftast där, vilka andra platser hänger ni på? Helt enkelt vilka rutiner har ni som är 35-45 och singlar och hur hittar man er? 

• Svar på tråden Singelkillar var finns ni?
  • Anonym (Singelkvinna)
    Anonym (SiO) skrev 2025-01-25 13:50:16 följande:

Du ska kanske berätta var du bor, i vilken stad och område. Annars spelar svaren ingen roll. 

Jag handlar efter arbetet så vid 17-18. Tränar samma tider. Nu vet du var jag finns. Just det, handlar på ICA, så gå inte till Willys. 

Tack för svar! 
  • Anonym (Singelkvinna)
    Anonym (SiO) skrev 2025-01-25 13:50:16 följande:

Du ska kanske berätta var du bor, i vilken stad och område. Annars spelar svaren ingen roll. 

Jag handlar efter arbetet så vid 17-18. Tränar samma tider. Nu vet du var jag finns. Just det, handlar på ICA, så gå inte till Willys. 

Jag bor i storstad, är 39. 
  • Anonym (Singel man)
    Anonym (Singelkvinna) skrev 2025-01-25 12:44:01 följande:
    Hade du vågat flörta i mataffären? :) 
    De beror ju på hur situationen är :), men ja försöker alltid  va trevlig och är de nästan tomt i butiken å en jagar samma fralla kan ju en fråga om man ska dela :)
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Singelkvinna) skrev 2025-01-25 12:38:08 följande:

Jag gick olika danskurser för ca 10 år sedan när jag var singel senast och de enda singelkillarna där var korta, knepiga och udda män som förmodligen också fått rådet att gå på danskurs för att hitta någon. Jag undrar var de attraktiva singelmännen håller hus? 

Padel kan jag inte börja spela själv. Fler förslag? 

Jo, och när jag gick danskurs var det flesta där tjocka tanter.  De slanska, unga och söta tjejerna lyste med sin frånvaro...
  • Anonym (Andreas)
    Anonym (Singelkvinna) skrev 2025-01-25 13:55:38 följande:
    Jag sa att jag ville träffa attraktiva män, inte avdankade raggare och knuttar. Hur många 35-40-åriga attraktiva män går på dansbansevent? Sjunger i kör? Spelar teater? Ge åtminstone förslag på bra föreningar och sammanhang för ATTRAKTIVA män. Därför jag frågar var dessa finns i vardagen. 
    Om du var på riktigt intresserad av att hitta någon skulle du fatta att  i alla dessa sammanhang finns alla åldrar.  Det finns massor av unga människor som är ute och dansar .
    Jag är själv i din ålder och vi är många i dessa sammanhang som hittar dejter och partners.

Kliv ner från dina höga hästar och svälj dina fördomar. Hur snygg är du själv? 
  • Anonym (FD Singel)

Jag slutade vara singel efter att ha träffat min kvinna i ett fikarum på jobbet.

• Anonym (Wtf)
    Anonym (Singelkvinna) skrev 2025-01-25 13:04:40 följande:

Har redan provat danskurser, det finns inga attraktiva singelkillar där utan bara sådana som blivit över. Många snygga tjejer däremot. 

Någon form av sport säger du. Som fotboll då eller? Hockey kanske? Kom igen, bättre förslag tack. 

Uppenbarligen har ju du blivit över också. Så ha inte för höga förväntningar.
  • Jens76999

Jag är själv ute mycket i naturen, Så i skogen någonstans kanske är en bra plats? det beror ju lite på vad du vill hitta för typ av kille? 

Jag skulle säga att affären är ett urdåligt ställe att ragga på, iallafall jag är helt i min egna värld när jag handlar, så mig skulle du missa, haha

• Anonym (Bp)
    Jens76999 skrev 2025-01-25 20:07:25 följande:

Jag är själv ute mycket i naturen, Så i skogen någonstans kanske är en bra plats? det beror ju lite på vad du vill hitta för typ av kille? 

Jag skulle säga att affären är ett urdåligt ställe att ragga på, iallafall jag är helt i min egna värld när jag handlar, så mig skulle du missa, haha

Kanske åka till naturreservat eller tydligt andra utmärkta platser. Gruvor, båtturer, vandringsleder med guide kanske. Vandra ensam i skogen är nog inte så bra raggningstips
  • Anonym (En äkta karl)
    Anonym (Bp) skrev 2025-01-25 20:10:36 följande:
    Kanske åka till naturreservat eller tydligt andra utmärkta platser. Gruvor, båtturer, vandringsleder med guide kanske. Vandra ensam i skogen är nog inte så bra raggningstips
    TS kanske kan hitta en björn att flirta med. Dom sägs ju vara mindre farliga än män.
  • Anonym (Motvillig singel)

Jobbar, lagar mat, pysslar i hemmet, lägger mig och börjar om. Barn och hund tar upp all tid, så blir lite tid i mobilen...

Svar på tråden Singelkillar var finns ni?