Vi tjejer tänder mycket på personligheter, så försök köra KBT och ändra ditt tankesätt...
Om du går runt och tycker du är ful, då kommer du också förmedla den känslan till de du träffar.
Om du ser en tjock person, så har den personen säkert tänkt dumma tankar om sig själv att den är ful och värdelös... Men stoppar du in pondus i den människan, då är han genast väldigt mycket attraktivare...
Det du kan göra också är att gå på gym, skaffa lite muskler, börja trivas med din kropp. Om du tycker om din kropp så är det lättare att erbjuda den till någon annan, och du har då mer självförtroende.
Jag är tjej, 40 år, och chattar nu med en man som jag visserligen inte träffat än, han ser alldaglig ut, inte jättetränad men man ser lite muskler ibland, men hans personlighet är helt outstanding, det gör honom vrålsexig.
Han är snäll, överröser mig med komplimanger, finns alltid där om jag behöver honom, ger råd, är intresserad, kommer ihåg detaljer....
Det kanske är ett sätt att börja hitta en kvinna på, att chatta med henne, och så får längden komma senare...
Och min tanke när jag började skriva med honom var att bara ha honom som vän, sedan växte sig den vänskapen djupare med tiden... så öva chatta med några innan du söker någon seriös...
Men, mitt starkaste tips, gå KBT, ändra din självbild och inse att du har något att erbjuda en kvinna där ute