-
-
Svar på tråden Vem ska jag välja?
-
Ingen av dom då ingen av dom kan ge dig vad du egentligen vill ha och behöver. Känns som att du offrar mer än vad du får tillbaka vilket i slutändan kommer betyda hjärtesorg för dig .
Behåll vänskapen med båda men sluta ligg med dom och satsa på en helt ny du känner att du på allvar kan satsa helhjärtat på. -
Tycker inte att du ska välja någon av dom.
-
Självklart B. Ingen ska vara tillsammans med en svår människa. Det du kallar "passion" är en röd flagga. Så välj den som inte visat några problem hittills, så klart.
-
Ingen av dem är den rätte , då hade inte valet varit svårt.
Var vän med dem och leta efter en ny partner. -
Kan du utveckla lite?Anonym (A) skrev 2025-01-26 18:40:07 följande:
Tycker inte att du ska välja någon av dom.
-
Jag börjar också landa mer o mer på B. Han är en person som växer på mig. Med A blir det mer o mer drama och stormigt. Samtidigt som det också är roligt att diskutera och resonera är det också lite tröttsamtAnonym (B) skrev 2025-01-26 19:40:40 följande:
Självklart B. Ingen ska vara tillsammans med en svår människa. Det du kallar "passion" är en röd flagga. Så välj den som inte visat några problem hittills, så klart.
-
Finns det ens en komplett människa där ute till mig? Jag landar mer o mer i att man kanske borde ?nöja? sig. Inte göra allt så komplicerat. Leva själv är inget jag vill i långa loppetAnonym (Anna) skrev 2025-01-26 21:23:00 följande:
Ingen av dem är den rätte , då hade inte valet varit svårt.
Var vän med dem och leta efter en ny partner.
-
Det sista du ska göra är att nöja dig. Det innebär att du kommer få leva med åtskilliga kompromisser och missnöje. Det är inte värdigt och det är definitivt inte kärlek. Varför ska du vara mindre värd än så? Vill du själv vara ett sådant val för dessa killar? Att dom nöjer sig med dig?Anonym (Mia) skrev 2025-01-26 22:32:54 följande:Finns det ens en komplett människa där ute till mig? Jag landar mer o mer i att man kanske borde ?nöja? sig. Inte göra allt så komplicerat. Leva själv är inget jag vill i långa loppet
En bra devis jag brukar dela med mig av är "potential är bara en synonym för fel val"
-
Fast att nöja sig är väl definitivt att göra det hela komplicerat? Att tvinga fram känslor som inte finns och att leva med något halvdant är väl verkligen att göra livet svårare än det behöver vara.Anonym (Mia) skrev 2025-01-26 22:32:54 följande:Finns det ens en komplett människa där ute till mig? Jag landar mer o mer i att man kanske borde ?nöja? sig. Inte göra allt så komplicerat. Leva själv är inget jag vill i långa loppet
-
Anonym (Mia) skrev 2025-01-26 22:32:54 följande:Finns det ens en komplett människa där ute till mig? Jag landar mer o mer i att man kanske borde ?nöja? sig. Inte göra allt så komplicerat. Leva själv är inget jag vill i långa loppet
Min partner är en som A fast ännu har vi aldrig blivit osams och speciellt irriterade på varandra är vi inte heller efter 2 år.. I ditt fall hade jag fått vidare. Jag är hellre singel än att nöja sig med något som i slutändan förmodligen inte blir bra ändå. Tids nog hittar man rätt.
-
Det är så jäkla svårtAnonym (Rätt) skrev 2025-01-26 23:23:45 följande:
Min partner är en som A fast ännu har vi aldrig blivit osams och speciellt irriterade på varandra är vi inte heller efter 2 år.. I ditt fall hade jag fått vidare. Jag är hellre singel än att nöja sig med något som i slutändan förmodligen inte blir bra ändå. Tids nog hittar man rätt.
-
B, om du känner att det finns åtrå och attraktion där också. Enkelt och roligt ska livet vara!
-
Jag börjar känna så. Vi har det super när vi är med varandra. Allt är enkelt. Tror A spökar o ställer till det så jag inte kan ge B och min relation en riktig chans. Samtidigt är det inte himlastormande. Men det himlastormande som jag upplever med A kommer också en hel del svårigheter.Anonym (hej) skrev 2025-01-28 10:29:53 följande:
B, om du känner att det finns åtrå och attraktion där också. Enkelt och roligt ska livet vara!
-
Himlastormande håller sällan i längden och man tröttnar rätt snart på alla stormar...Anonym (Mia) skrev 2025-01-28 19:12:20 följande:Jag börjar känna så. Vi har det super när vi är med varandra. Allt är enkelt. Tror A spökar o ställer till det så jag inte kan ge B och min relation en riktig chans. Samtidigt är det inte himlastormande. Men det himlastormande som jag upplever med A kommer också en hel del svårigheter.