• Anonym (Klantskalle)

Har klantat till det (med kk)

Ok det är såhär. Jag har en lekkamrat som är rejält yngre och vi håller på en hel del med bdsm. Vi kan vara rätt kärleksfulla av oss då det ingår i våra roller. 

Hur som helst, nu senast efter akten då jag fortfarande befann mig i kåtrus kläcker han ut sig och frågar om han får bli min och jag svarar ja, men tanken är för min del att jag äger honom. Alltså typ som min sexslav i princip. Men nu har han uttalat att han är kär i mig, att jag är det enda han tänker på om dagarna och att jag är kvinnan i hans liv. 

Jag känner mig smickrad, absolut. Jag känner också ett pirr när jag är med honom, men det lägger sig oftast efter att vi har haft sex. Så jag har tolkat det som att det endast är en sexuell relation primärt. Jag inser dock nu att han tolkade in mer i de orden som sas än jag menade och jag förstår det. Jag är medveten om att det var sjukt klantigt av mig. 

Jag vill verkligen inte såra honom, men nu måste jag ju det tyvärr. Hur löser jag detta snyggt? 

• Svar på tråden Har klantat till det (med kk)
  • Anonym (Elsa)

Det är nog bara att kontakta honom så snart som möjligt och prata ut. Helst träffas så han ändå känner att du bryr dig om honom när ni "rensar luften"

Men jag hade nog ändå funderat ett varv till om jag var du. Du skriver att du känner någonting men sopar det under mattan lite med att det enbart är sexuellt. Vad skulle du känna om ni börja dejta mer seriöst? Kan det vara värt att testa? Vem.vet ? Fundera lite på det är mitt råd. 

• Anonym (Black Widow)

Prata med honom öga mot öga. Förklara att det verkar ha blivit ett missförstånd, att när du sa att han var "din" så menade du så klart utifrån era sexuella roller, att han är din primära UG, din sexslav. Ni är exklusiva redan kanske?

Det verkar som att han har svårt att skilja mellan rollspelande inom sexet och riktiga känslor, det är lätt hänt.

Du kan också förklara att även om ni har det fint tillsammans så är din tanke en rent sexuell relation. Om han inte kan leva med det eller du märker att det blir jobbigt för honom så behöver ni bryta, för bådas skull.

Svar på tråden Har klantat till det (med kk)