Vet inte vart jag ska ta vägen längre
Jag har försökt ta kontakt med två grannar jag var intresserad i, med dom visade inte tillbaka, samma sak på en sida som heter DigiVi, där försökte jag också ta kontakt med vissa tjejer, alla utom en svarade inte, den enda som inte svarade hade inte bekräftat min förfrågan genom att ta bort den, resten ville inte bekräfta eller ta bort så jag blev tvungen att blockera dom andra, en av dom skrev på sin profil att hon ville väl och hade gott hjärta, vilket hon inte verkade vilja visa för mig, ibland tänker jag på det hela tiden, nästan varje dag om att skaffa någon partner, förut när jag var yngre så tänkte jag att det kommer i framtiden, men inser att det aldrig händer, så antar att jag får fortsätta med att gå till affären och tröst köpa mig med favo chips jag har eller en påse Cheese Doodles med en liter läsk och lite godis varje fredag som jag gjorde förut och sen sitta hemma och glo på en pirat hämtat film för att trösta mig för stunden. Skriv något om ni har förslag eller något liknande.