Varför är tjejer så falska? 12år vänskap borta från ingenstans.
Hej!
Känner att jag behöver skriva av mig lite då en väldigt nära vän/kollega som jag har umgåtts med dagligen i 10år även träffats utanför jobbet ofta, vi har haft daglig kontakt helt enkelt på jobbet och i mobilen.
Vi båda är över 30+ och har haft en rolig vänskap som var nära att leda till ett förhållande men vi gick tillbaka till att vara vänner, för ett år sedan så slutade hon på jobbet och började jobba på ett annat jobb, vi pratade mer sällan och sågs inte lika ofta vilket är normalt, men hade fortsatt bra kontakt via mobilen, sågs ibland.
Hon har 2 barn sedan tidigare, hon inledde en relation med en kille från vårat tidigare jobb som har flertal diagnoser, hans mamma skjutsar han till jobbet då han har förlorat körkortet x antal gånger samt att han inte kan ha en egen lägenhet själv, killen fyller 29år, hon 37år.
Det som gör mig chockad är inte valet av kille, många kvinnor vill rädda värdelösa män, det som gör mig chockad är att hon sa upp kontankten eller slutade svara i längre perioder (2-3v svarstid från 1dag innan), jag kan även tänka mig att han inte vill att vi ska träffas längre pga av hans osäkerhet och aldrig dejtat nåogn tjej innan, jag fick även reda på att hon är gravid,
Jag förstår att jag borde glömma henne och be henne dra åt hel.... men 10år dagligen är en brutalt lång tid för mig och vi har båda hjälpt varandra med att flytta och gtejja och jag har även hjälpt hennes barn mycket med spel och andra saker i livet.
Hur kom ni över bra vänner som svikit er?