• Anonym (?)

Tankar på killar som är intresserade av en, skickar selfie på sig själva?

Om man dejtar en kille eller känner att man har den där ''speciella'' i luften åtminstone med varandra och så skickar dessa selfie på sig själva till dig via sms.

Tankar om det?

• Svar på tråden Tankar på killar som är intresserade av en, skickar selfie på sig själva?
  • Anonym (Jessica)

Diss direkt , tolkar en sådan som självstolt och tror den är snyggast i världen 

• Anonym (?)
    Anonym (Jessica) skrev 2025-01-29 13:51:14 följande:

Diss direkt , tolkar en sådan som självstolt och tror den är snyggast i världen 

Tänkte lite samma sak, men visste inte om jag var ''elak'' som tänkte så och om det kunde finnas andra saker.

Förstår dock inte varför man ''ogillar'' mitt inlägg? Jag frågade väl bara oskyldigt, för att jag inte vet?
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

Har du bett om det? I annat fall är det både osmakligt och väldigt avtändande.  

• Anonym (Eh)

Vad är det för fel på folk...? Det är ju jättepositivt!

• Anonym (?)
    Anonym (Eh) skrev 2025-01-29 15:30:00 följande:

Vad är det för fel på folk...? Det är ju jättepositivt!

Berätta :)

Jag tror folk missförstod när jag skrev ''det speciella i luften''. Det kanske misstolkades. Jag menade ju inget naket. Jag menade ''det speciella i luften'', som i det goda kemin man har med varandra.

Sedan skickar mannen selfie på sig själv, med ansikte eller helkropp, med kläderna på.

Fint att du tyckte det var positivt. :)

Andra kanske tyckte det var självgod beteende och därför tyckte det var negativt? :)
  • Anonym (Eh)
    Anonym (?) skrev 2025-01-29 17:03:27 följande:
    Berätta :)

Jag tror folk missförstod när jag skrev ''det speciella i luften''. Det kanske misstolkades. Jag menade ju inget naket. Jag menade ''det speciella i luften'', som i det goda kemin man har med varandra.

Sedan skickar mannen selfie på sig själv, med ansikte eller helkropp, med kläderna på.

Fint att du tyckte det var positivt. :)

Andra kanske tyckte det var självgod beteende och därför tyckte det var negativt? :)
    Ja jag missförstod inte den delen, men att han skickar selfies är för att han är intresserad och bilder skapar ett närmare band. Ännu bättre om han inte exponerar sig med naket osv.
Svar på tråden Tankar på killar som är intresserade av en, skickar selfie på sig själva?