Känner mig ostadig
Jag känner mig lite gungig och ostadig. värst när man står still.
Jag är väldigt stel i nacke/axlar/rygg så gissar det beror på det, men i vilket fall är det väldigt obehagligt. Nån som varit med om samma?!
Jag känner mig lite gungig och ostadig. värst när man står still.
Jag är väldigt stel i nacke/axlar/rygg så gissar det beror på det, men i vilket fall är det väldigt obehagligt. Nån som varit med om samma?!
Jag har/hade samma. Det är från nacken, spända muskler. Jag fick muskelavslappnande att ta 3 ggr om dagen och känns bättre nu efter 3 veckor. Så sök vårdcentralen. Jag hade så ont att jag blev yr, fick huvudvärk och ingen sömn
Jag har/hade samma. Det är från nacken, spända muskler. Jag fick muskelavslappnande att ta 3 ggr om dagen och känns bättre nu efter 3 veckor. Så sök vårdcentralen. Jag hade så ont att jag blev yr, fick huvudvärk och ingen sömn
Ni måsteminska ner på salt samt citron och säkerligen annat med. Men vad ni även behöver göra är att knäcka upp ryggraden och nacke. Blodflödet ligger mer runt magen på er (under lungorna) än i bröst, rygg, armar samt nacken!
Sen järn kan ge den effekten med, både pga brist men även pg a tvärtom!
Var försiktigt med nacken då ni kan göra er illa om ni pressar den fel!