Tremere skrev 2025-01-30 19:11:14 följande:
Jag tror min TS missförstods lite.
Jag kanske var otydlig.
Men min fråga är vilken typ av underkläder som ni tror skulle passa någon med en gynnsam kroppsform.
Jag älskar min fru och vi håller på med en viktresa båda två. Vi är också väldigt medvetna om våra kroppar.
Men tanken är att lite fina underkläder kunde liva upp och ge inspiration.
Det handlar ju egentligen helt och hållet om vad HON känner sig fin i. Färger, material, stuk. Är hon en som känner sig sensuell och sexig i spets, eller är det mer lack och läder som kittlar?
XL är ju fortfarande en storlek som finns i de flesta butikers sortiment så det lär inte vara något problem att hitta något som passar storleksmässigt.
Du nämnde babydoll-linne tidigare i tråden, det kan säkert vara ett bra val om hon har komplex för magen och känner sig självsäkrare om den döljs. Samtidigt kan det bli helt fel om det inte alls är hennes stil för övrigt. Man ska ju inte göra sig till något man inte är bara för att man har extrakilon.
Eftersom ni redan kan varandras kroppar utan och innan och redan attraheras av varandra, tänker jag att ni kanske skulle vinna mer på att framhäva det hon gillar snarare än dölja det hon inte är lika förtjust i?
Ni kan väl börja med att gemensamt titta på olika sexiga underkläder och prata om vad ni tycker är snyggt, liksom i allmänhet, och så får hon känna sig fram med vad hon skulle kunna känna sig snygg i?
Många underklädesbutiker som t.ex. Hunkemöller är också jätteduktiga på att hjälpa kunden hitta rätt.