Mkay skrev 2025-02-01 01:10:17 följande:
Om han får upp sådant i flödet så är det sådant han vanligtvis kollar på, flödet anpassas efter vilka videos man tittar på samt interagerar med. Kan säga att jag inte får upp en enda sådan video på min tik tok så att han ljuger är 100% säkert. Med avseende på din reaktion på detta och din inställning till frågan så är det nog anledningen till att han ljuger. Han tittar säkert på porr med, de flesta männen gör det.
Du kan inte riktigt förbjuda honom från att titta på sådant för han lär med största sannolikhet fortsätta titta på sådant bakom din rygg. Då är väl frågan om du kan lära dig leva med det, om du vill förklara exakt varför du inte tycker det är okej och försöka få honom att ändra sin inställning till det (inte troligt att detta lyckas) eller gå vidare och hitta någon med samma värderingar som dig.
Ja och blir jätte upprörd och börjar bråka, när jag inte har startat ett bråk efter att jag sa att jag inte har lust att fortsätta titta för det bara är halvnakna tjejer.
såklart jag inte kan förbjuda, det funkar ändå inte och det kommer fortsätta. Men han är 30 år, kanske inte relevant egentligen. Men varför ljuger man, och är det de enda han tittar på då så fort vi inte är med varandra? Och vad betyder det då, är det någon indikation på något annat?