• Anonym (Vad sägs)

TikTok nakna tjejer

idag lånade jag min sambos telefon för att skrolla TikTok medans vi väntade (min telefon va död).
    När jag skrollar bort det han brukar titta på när han är med mig, så kommer det bara och då menar jag verkligen 9/10 videos är på halvnakna tjejer eller väldigt attraktiva tjejer som poserar, ?tränar sexigt? eller tjejer som filmar sig själv. 

Vad tror ni om det här? Betyder det att han bara tittar på sånt, när han inte tittar TikTok med mig eller vad betyder det. Innan hade det kommit upp någon tjej som prata eller två som jag tittade på halva videos kanske, men utöver det inget. 
    och vad betyder detta?

• Svar på tråden TikTok nakna tjejer
  • Anonym (Princess)
    Anonym (Vad sägs) skrev 2025-02-01 00:40:02 följande:

och vad betyder detta?

Att han är man? 
  • Anonym (Vad sägs)
    Anonym (Princess) skrev 2025-02-01 00:42:28 följande:
    Att han är man? 
    1. Så ljuger han och inte alls tittar på sånt säger han och blir väldigt sur/arg.

Och sen när jag själv ställt frågan om t.ex. Porr så säger han själv att Han tycker det är otrohet men i princip isåfall gör samma sak själv? Om det betyder att han kollar på det så fort jag inte är med. Och faktiskt så är inte jag okej med det, men att han säger att han inte gör det och ber mig att sluta så blir det ju svårt att prata om det. Även fast han själv vet att TikTok ändrar flöde av det man tittar på. Sen säger han till mig surt på kvällen ?jag har skrollat en timme nu varför får inte jag upp halvnakna tjejer?

Och återigen han själv är väldigt tydlig med att porr och liknande inte är acceptabelt och klassas som otrohet när jag fråga vad han tyckte om porr exempelvis.
  • Anonym (Tik tok mäter tid)

Tik tok mäter tid när de rekommenderar något för att se vad du tittar på eller klickar bort. Tittad tid på rekommendationer väger mer än vad du söker efter själv. Så om man inte vill ha snygga tjejer på tik tok får man inte fastna med blicken några sekunder.

Det blir lätt så för män på tik tok med det sättet att mäta. Dyker det upp en snygg tjej kollar vi fler sekunder än om det är något annat, det lär sig appen och ger oss mer av det.

• Mkay

Om han får upp sådant i flödet så är det sådant han vanligtvis kollar på, flödet anpassas efter vilka videos man tittar på samt interagerar med. Kan säga att jag inte får upp en enda sådan video på min tik tok så att han ljuger är 100% säkert. Med avseende på din reaktion på detta och din inställning till frågan så är det nog anledningen till att han ljuger. Han tittar säkert på porr med, de flesta männen gör det. 

Du kan inte riktigt förbjuda honom från att titta på sådant för han lär med största sannolikhet fortsätta titta på sådant bakom din rygg. Då är väl frågan om du kan lära dig leva med det, om du vill förklara exakt varför du inte tycker det är okej och försöka få honom att ändra sin inställning till det (inte troligt att detta lyckas) eller gå vidare och hitta någon med samma värderingar som dig. 

• Maggena

Det är faktiskt ok om en man beundrar en kvinnokropp. De är inte nakna på TikTo, de hade blivit bannade på studs då. Jag som kvinna kan titta på snygga män ibland. vad är skillnaden? Han har en sambo, han är inte död. Trior inte de sitter och jämför. Det är mest vi som gör det på grund av osäkerhet. 

• Anonym (Så ser verkligheten ut)

Ännu ett exempel på män som går ut med att porr och nakenhet inte intresserar honom, men där verkligheten kommer ikapp. 

Jag tror knappt det ens finns män som inte gillar och dras till detta. Oavsett vad man säger till sin sambo.

• Anonym (Vad sägs)
    Anonym (Tik tok mäter tid) skrev 2025-02-01 01:09:45 följande:

Tik tok mäter tid när de rekommenderar något för att se vad du tittar på eller klickar bort. Tittad tid på rekommendationer väger mer än vad du söker efter själv. Så om man inte vill ha snygga tjejer på tik tok får man inte fastna med blicken några sekunder.

Det blir lätt så för män på tik tok med det sättet att mäta. Dyker det upp en snygg tjej kollar vi fler sekunder än om det är något annat, det lär sig appen och ger oss mer av det.

Ja och när han är med mig så kommer inte sånt upp, men när jag skrollat förbi det han brukar se med mig så va det endast detta. vilket Inte borde handla om några sekunder utan att det han tittar på när han inte är med mig, Eller?
  • Anonym (Vad sägs)
    Mkay skrev 2025-02-01 01:10:17 följande:

Om han får upp sådant i flödet så är det sådant han vanligtvis kollar på, flödet anpassas efter vilka videos man tittar på samt interagerar med. Kan säga att jag inte får upp en enda sådan video på min tik tok så att han ljuger är 100% säkert. Med avseende på din reaktion på detta och din inställning till frågan så är det nog anledningen till att han ljuger. Han tittar säkert på porr med, de flesta männen gör det. 

Du kan inte riktigt förbjuda honom från att titta på sådant för han lär med största sannolikhet fortsätta titta på sådant bakom din rygg. Då är väl frågan om du kan lära dig leva med det, om du vill förklara exakt varför du inte tycker det är okej och försöka få honom att ändra sin inställning till det (inte troligt att detta lyckas) eller gå vidare och hitta någon med samma värderingar som dig. 

Ja och blir jätte upprörd och börjar bråka, när jag inte har startat ett bråk efter att jag sa att jag inte har lust att fortsätta titta för det bara är halvnakna tjejer. 

såklart jag inte kan förbjuda, det funkar ändå inte och det kommer fortsätta. Men han är 30 år, kanske inte relevant egentligen. Men varför ljuger man, och är det de enda han tittar på då så fort vi inte är med varandra? Och vad betyder det då, är det någon indikation på något annat?
  • Anonym (Vad sägs)
    Maggena skrev 2025-02-01 05:32:42 följande:

Det är faktiskt ok om en man beundrar en kvinnokropp. De är inte nakna på TikTo, de hade blivit bannade på studs då. Jag som kvinna kan titta på snygga män ibland. vad är skillnaden? Han har en sambo, han är inte död. Trior inte de sitter och jämför. Det är mest vi som gör det på grund av osäkerhet. 

Jag säger inte att de är nakna, halvnakna i stringtrosor och bh eller liknande. Jag säger inte att det är någon skillnad, men jag ligger inte och tittar på endast nakna män eller över huvud taget. Det hade känts bättre om han inte hade ljugit om det och lägger ut som att han är arg på mig, och dessutom förstår jag unte varför. Såklart kolla på någon snygg tjej ibland, men att endast titta på det så fort jag är borta gör mig ledsen och fundersam.
  • Anonym (Tik tok mäter tid)
    Anonym (Vad sägs) skrev 2025-02-01 08:43:14 följande:
    Ja och när han är med mig så kommer inte sånt upp, men när jag skrollat förbi det han brukar se med mig så va det endast detta. vilket Inte borde handla om några sekunder utan att det han tittar på när han inte är med mig, Eller?
    Kan vara så. Eller helt enkelt den typen av content han blir rekommenderad men inte klickar bort direkt. Tik Tok vet vad han gillar oavsett vad han söker på, det är sådant appen bedömer att han gillar att se.  

Tik Tok visar mig snygga tjejer och personer som gråter, det är tydligen de två sakerna jag fastnar för trots att jag bara följer en enda person och inte söker alls.
  • Anonym (Vad sägs)
    Anonym (Tik tok mäter tid) skrev 2025-02-01 12:53:53 följande:
    Kan vara så. Eller helt enkelt den typen av content han blir rekommenderad men inte klickar bort direkt. Tik Tok vet vad han gillar oavsett vad han söker på, det är sådant appen bedömer att han gillar att se.  

Tik Tok visar mig snygga tjejer och personer som gråter, det är tydligen de två sakerna jag fastnar för trots att jag bara följer en enda person och inte söker alls.
    Ja så tittar på det när jag inte är med eller vad menar du? Så då är det ju det han tittar på så fort jag är borta eller är det då du mena?
    ja alltså hade det kommit någon video eller två hade det väl inte varit konstigt. Men när det är bokstavligen allt?
  • Anonym (J)
    Anonym (Vad sägs) skrev 2025-02-01 08:43:14 följande:
    Min kollade på mina vänners foton.

Hellre en man inte känner då 
  • Anonym (Vad sägs)
    Anonym (J) skrev 2025-02-01 18:11:59 följande:
    Min kollade på mina vänners foton.

Hellre en man inte känner då 
    Det håller jag verkligen med om, men måste något av de finnas..
Svar på tråden TikTok nakna tjejer