• Memmannn

Svagt streck vid BIM?

Hej.
    Vi håller på att försöka för barn nummer 2.
    Idag vid BIM ser mitt test ut såhär. Ser ni andra också ett svagt sträck? Varför är det så svagt?
    Med barn 1 fick vi ett ganska starkt streck direkt?
    Någon som har erfarenhet av detta?? 🙏🏻❤️

• Svar på tråden Svagt streck vid BIM?
  • Siripiri
    Memmannn skrev 2025-02-03 06:59:36 följande:
    Svagt streck vid BIM?

Hej.
    Vi håller på att försöka för barn nummer 2.
    Idag vid BIM ser mitt test ut såhär. Ser ni andra också ett svagt sträck? Varför är det så svagt?
    Med barn 1 fick vi ett ganska starkt streck direkt?
    Någon som har erfarenhet av detta?? 🙏🏻❤️

Hur har det gått för dig? ♥️
    tyvärr har mina svaga streck i slutändan bara lett till tidiga missfall.. :( 
  • Memmannn
    Siripiri skrev 2025-02-11 11:16:59 följande:
    Hur har det gått för dig? ♥️
    tyvärr har mina svaga streck i slutändan bara lett till tidiga missfall.. :( 
    Strecken har blivit starkare. Har även fått ?gravid 2-3? på clerblues digitala. Ska testa igen på fredag och håller tummarna att det står 3+ då 🙏🏻
    okej, så tråkigt. I vilken vecka fick du dina missfall?
  • Siripiri
    Memmannn skrev 2025-02-11 14:00:38 följande:
    Strecken har blivit starkare. Har även fått ?gravid 2-3? på clerblues digitala. Ska testa igen på fredag och håller tummarna att det står 3+ då 🙏🏻
    okej, så tråkigt. I vilken vecka fick du dina missfall?
    Så bra! ♥️ 
    i vecka 5 och i slutet på vecka 6
  • Memmannn
    Siripiri skrev 2025-02-11 16:41:46 följande:
    Så bra! ♥️ 
    i vecka 5 och i slutet på vecka 6
    Jag är konstant orolig för att få missfall? hur började dina? Om jag får fråga ❤️
  • Siripiri
    Memmannn skrev 2025-02-11 16:55:19 följande:
    Jag är konstant orolig för att få missfall? hur började dina? Om jag får fråga ❤️
    Vet hur det är ♥️♥️ tre tidiga missfall och ett utomkveds på sex försök.. 

Märkte hur symptom försvann, brösten slutade ömma och det slutade mola där nere. tempen sjönk också sen kom mensen/missfallet..
  • Memmannn
    Siripiri skrev 2025-02-11 17:41:49 följande:
    Vet hur det är ♥️♥️ tre tidiga missfall och ett utomkveds på sex försök.. 

Märkte hur symptom försvann, brösten slutade ömma och det slutade mola där nere. tempen sjönk också sen kom mensen/missfallet..
    Usch vad hemskt.. så orättvist livet kan vara 💔 hoppas erat nästa försök går hela vägen ❤️
  • Anonym (Svagt)

Mina streck var svaga i början. Först i vecka 8 var teststrecket lika starkt som kontrollstrecket. Gick tillochmed på blodprov för att mäta halten HCG i blodet, har alltid legat ganska lågt men inom referensvärdet och det kunde förklara svaga streck sa sjukvården. 

• Memmannn
    Anonym (Svagt) skrev 2025-02-11 19:57:09 följande:

Mina streck var svaga i början. Först i vecka 8 var teststrecket lika starkt som kontrollstrecket. Gick tillochmed på blodprov för att mäta halten HCG i blodet, har alltid legat ganska lågt men inom referensvärdet och det kunde förklara svaga streck sa sjukvården. 

Tack för ditt svar! Skönt att höra att det kan se så olika ut. Hoppas att din graviditet fortlöper som den ska ❤️
  • Siripiri
    Memmannn skrev 2025-02-11 19:47:52 följande:
    Usch vad hemskt.. så orättvist livet kan vara 💔 hoppas erat nästa försök går hela vägen ❤️
    Jaa det har vart en ganska tråkigt höst :( 💔 
    Hoppas jag mer! Blir senare i vår ????????
Svar på tråden Svagt streck vid BIM?