Förändrades din fifi av förlossningen?
Blev den nån förändring där nere så att säga?
Blev den nån förändring där nere så att säga?
och den som frågar är en...?
inte direkt. Min man påstår att jag är tightare än innan men jag märker ingen skillnad
Ingen större skillnad här
Hade ingen skillnad på mitt första men vet inte riktigt på mitt andra barn, för då har jag inte haft sex sen föreläsningen i ett år.
Japp, sprack, fick ärrbildning, opererade, blev inte bättre... och samlag gör ont. Vårt sexliv består av 69:an och någon gång räknade jag på hur många gånger vi 69:at och då var det över 2000 och det var flera år sedan.
Efter ett tag blir man ganska så duktig på det så sex tar 3-4 minuter, kanske 7 minuter med förspel. Effektivt och nästan orgasmgaranti.
Sprack hela mellangården båda förlossningarna, inga muskelbristningar. Jag kommer inte få några modelljobb i porrfilmer om man säger så.
Tycker själv att jag är mer "öppen" nu, beror nog mycket på hur de sydde ihop mig. Musklerna är som innan eller kanske till och med bättre nu.
I svaga ögonblick har jag funderat på att gå till läkare och fixa till det, mitt i ett sådant sökte jag runt efter kvinnors erfarenheter och hittade en tråd här på fl där en kvinna fixat till murran, hon var supernöjd med utseendet men kunde inte ha sex för det gjorde för ont. Ärrvävnad är ju stum, inte elastisk. Det skrämde mig tillräckligt till att inte vilja operera om pga utseende. Har ju mycket hellre fantastiskt sex än en snyggare murra.
Gissat att de allra flesta svar du kommer få kommer säga att de blev såååååååå mycket tajtare, det brukar alltid låta så i sådana här trådar.
Nej inte vad jag själv kan se eller känna vad kommer till sex. Men har också klarat mig utan utvändiga stygn på fyra vaginala förlossningar. Fick 3-4 invändiga efter äldsta barnet och det kunde jag känna något lite första tiden.
Efter tredje barnet var jag i behov av knipövningar, och fick vara ganska noga med det både efter tredje och fjärde. Tyckte det var svårt att känna exakt så köpte knipkulor och då blev det snabbt bättre.
Jag kan uppleva att det känns tunnare mot ändtarmen än vad det gjorde innan barnen. Om jag nu ska byta tampong kan jag liksom känna genom slidväggen konturerna av avföringen om jag är hård i magen. Det hände aldrig före barnen och likaså kan jag uppleva att jag lätt blir förstoppad när jag använder tampong så jag antar att en det liksom stör varandra på något sätt som inte hände innan. Då var säkert slidväggen stabilare. Men nä, rent praktiskt kan jag inte säga att jag har några som helst problem.
Tränar väldigt mycket, sprungit maraton efter barnen. Inga som helst problem med att kontrollera blåsa och ingen tyngdkänsla som en del pratat om.
Nej min franska pudel har ingen koppling till min kropp och påverkades inte alls av att jag födde barn.