• Anonym (Fel)

Vad är det för fel på vissa eller testar de?

Pratade med en kille och vi båda är ute efter seriöst förhållande. Sen skickar han bild på sin snopp i kallingar dock men ändå och skämtar att han råkade... jag blev så klart arg då vi inte träffats än. Testade han mig ? Men vad är det för test då han ändå förlorar mig så...

• Svar på tråden Vad är det för fel på vissa eller testar de?
  • Anonym (Fel)
    Ezmeraldah skrev 2025-02-07 09:11:01 följande:
    Säg det till killarna som är oärliga och inte till mig. Jag kan inte styra vad de gör. Jag bara svarar på det du frågar. Det finns de som är ärliga, ja. Men många är inte det - till exempel killen du skriver om.
    Säger det till dig för du skrev ALLA killar säger så.
  • Anonym (xxx)
    Anonym (Fel) skrev 2025-02-07 09:13:57 följande:
    Det betyder ju inte att alla är oärliga. 
  • Postman
    Anonym (Frida) skrev 2025-02-06 23:31:07 följande:

Så många killar drömmer om att tjejer ska falla pladask för en bild på deras könsorgan och han hoppades väl på att du skulle vara en av dem. Sen insåg han att det var ett misstag.

Det är min hypotes.

Haha typ så ja. Instämmer. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Fel) skrev 2025-02-07 09:13:57 följande:
    Men snälla jag menade givetvis inte bokstavligt talat 100 % av alla män. Det kan jag ju omöjligt veta. Jag kan ju inte se in i deras hjärnor. Det är väl självklart? Trodde att vi var vuxna människor här men ursäkta då. Samtidigt, vad spelar det för roll att det finns ärliga killar? Sök dig till dem då? Den här killen var uppenbarligen inte ärlig, det är vi väl överens om i alla fall? 
  • Anonym (M)
    Anonym (Amanda) skrev 2025-02-07 07:53:26 följande:

Han missbedömde situationen och gjorde bort sig.

När jag nätdejtade för 8 år sedan så sållade jag bort män genom att fråga om dp. 
    De som skickade åkte bort.
    Man kan ju bara gissa hur många de hade skickat avklätt till innan.

Jag vill ha en man med självrespekt och hög integritet.

Så fortsätt du blocka honom.

En man med självrespekt och integritet fortsätter skriva med någon som bett om sådana bilder?
  • Ezmeraldah
    Anonym (M) skrev 2025-02-07 10:54:47 följande:
    En man med självrespekt och integritet fortsätter skriva med någon som bett om sådana bilder?
    Det är ju just det. Att "testa" en person på det sättet hade inte varit särskilt effektivt. Alltså är det inte troligt att killen ville testa om TS var "wifey material" genom att skicka kalsongbilder till henne för att sen be om ursäkt på sina bara knän. Jag tror att inlägget du svarade på var på skämt och att personen ville göra en poäng. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (xxx) skrev 2025-02-07 10:14:00 följande:
    Det betyder ju inte att alla är oärliga. 
    Exakt. Inte alla, men många killar säger att de söker en seriös relation. Några menar vad de säger men många gör det inte. Det finns de som säger rakt ut att de bara söker sex men de är inte så många. De flesta säger inte det rakt ut eftersom betydligt färre tjejer skulle nappa då. Generellt sett alltså. När man skriver "alla" så menar man ofta "många". Det är ett vanligt sätt att uttrycka sig: "Minns ni på 90-talet när alla killar hade Gällivare-häng?" "Amen hallå!!! Alla hade faktiskt inte det!! Jag vet en kille som inte hade det..." "Jo, exakt alla, varenda kotte hade det och min farfar också!"
  • Anonym (Wut)
    Anonym (Fel) skrev 2025-02-06 23:34:44 följande:
    Så han testade? Vad ville han med hans test? Se om jag är sex eller wifey material? Eller vad då
    Både och? om en tjej är wifey material så är hon väl sex material också? :P

Och hur vet du att han skriver romaner om du tagit bort honom?
  • Anonym (Fel)
    Anonym (Wut) skrev 2025-02-07 11:10:50 följande:
    Både och? om en tjej är wifey material så är hon väl sex material också? :P

Och hur vet du att han skriver romaner om du tagit bort honom?
    Han kan ju fortfarande skriva även om jag tagit bort han som följare och avföljt.
  • Anonym (Wut)
    Anonym (Fel) skrev 2025-02-07 11:43:48 följande:
    Han kan ju fortfarande skriva även om jag tagit bort han som följare och avföljt.
    Men det går väl blockera personer?
  • Ezmeraldah
    Anonym (Wut) skrev 2025-02-07 11:49:08 följande:
    Men det går väl blockera personer?
    Ja men det har hon inte gjort på flera dagar så hon väntar väl på att få svar från folk som tycker att hon ska ge honom en ny chans.
  • Anonym (Ghj)
    Anonym (Fel) skrev 2025-02-06 23:51:57 följande:
    Nu håller han på och skriver romaner och skickar vän förfrågan igen
    Du kan ju alltid svara med en ickesexig bild på dig i saggiga boxertrosor och se vad han tycker om att bli behandlad på samma sätt?
  • Anonym (Ghj)

Eller varför inte i ett par lånade kallingar?Cool

• Anonym (Kan vara misstag?)

Jag tänker mig att det kan vara misstag, feltänk osv? Varför inte.

Jag har fått nakenbilder av en kvinnlig bekant, men det var bara några dagar efter att hennes man lämnat henne för en annan kvinna och hon "var på en väldigt konstig plats mentalt". Sedan bad hon om ursäkt till både mig och min exfru (av nån anledning drog hon in henne i det, men hon är närmare henne än mig).

Jäkligt synd iofs att hon tog tillbaks inviterna, men vad fan jag var dum som tyckte att vi skulle vänta tills hon mådde bättre, annars hade jag fått ligga men det är lätt att vara efterklok.  

• Anonym (Precis)

Antingen är dom oseriösa, eller ja, så är det något fel på dom. Jag fattar faktiskt inte varför dom gör så. Ungefär som det skulle vara en merit i cv, och här får du en stor bild på mitt könsorgan?Nej tack.

• Anonym (Precis)
    Anonym (Kan vara misstag?) skrev 2025-02-08 07:33:55 följande:

Jag tänker mig att det kan vara misstag, feltänk osv? Varför inte.

Jag har fått nakenbilder av en kvinnlig bekant, men det var bara några dagar efter att hennes man lämnat henne för en annan kvinna och hon "var på en väldigt konstig plats mentalt". Sedan bad hon om ursäkt till både mig och min exfru (av nån anledning drog hon in henne i det, men hon är närmare henne än mig).

Jäkligt synd iofs att hon tog tillbaks inviterna, men vad fan jag var dum som tyckte att vi skulle vänta tills hon mådde bättre, annars hade jag fått ligga men det är lätt att vara efterklok.  

Tycker mer det visar på att du har moral.Hon uppskattar nog dig mer för det, om du är intresserad av henne.
  • Anonym (Boink)
    Anonym (Amanda) skrev 2025-02-07 07:53:26 följande:

Han missbedömde situationen och gjorde bort sig.

När jag nätdejtade för 8 år sedan så sållade jag bort män genom att fråga om dp. 
    De som skickade åkte bort.
    Man kan ju bara gissa hur många de hade skickat avklätt till innan.

Jag vill ha en man med självrespekt och hög integritet.

Så fortsätt du blocka honom.

Det tycker jag däremot var orättvist och dumt, på gruppnivå.

Du förstärker bilden av att man inte kan lita på att en kvinna som säger ja inte menar nej eller tvärtom. Hur funkar det i en sexuell situation, tycker du?

Blir det ett bra samhälle om vi alla agerar så?
  • Anonym (Frida)
    Anonym (Boink) skrev 2025-02-09 09:34:13 följande:
    Det tycker jag däremot var orättvist och dumt, på gruppnivå.

Du förstärker bilden av att man inte kan lita på att en kvinna som säger ja inte menar nej eller tvärtom. Hur funkar det i en sexuell situation, tycker du?

Blir det ett bra samhälle om vi alla agerar så?
    Jag håller med. Så fult att efterfråga dp när man inte vill ha det. Ska jag fråga killar "vill du ha sex med mig?" och de som svarar ja ska sållas bort?

Att man bryter kontakten med de killar som oombett skickar snusk eller börjar prata sex direkt förstår jag till hundra procent, jag skulle göra samma sak. Men att be någon skicka dickpic och sen bryta med dem direkt man fått det man efterfrågat? Vad skulle killarna lära sig av det egentligen?
Svar på tråden Vad är det för fel på vissa eller testar de?