Anonym (L) skrev 2025-02-13 17:41:38 följande:
Om du har gjort allt för att förändra ditt liv skulle jag ha en annan förståelse men du verkar ha resignerat och accepterat att du inte ser bra ut (enligt dig själv) och inte kan träffa någon.
Det är inte attraktivt i mina ögon. Jag bryr mig inte om utseende och sexuella erfarenheter eller om någon är lite udda men jag vill se lite driv och vilja till förändring.
Jag är driven när det kommer till många saker, men jag har det svårt med just kvinnor. Även fast jag haft en del tjejkompisar igenom livet. Men romantik vill dom inte ha med mig. Men just detta "driv" med kvinnor har jag tappat tyvärr. Jag slutade försöka aktivt vid 30.
Anonym (Anledning) skrev 2025-02-13 17:46:56 följande:
Alltså jag vet inte. I sig ser jag inga problem med en 39-årig oskuld. Problemet är snarare att det ofta finns en anledning till att personen saknar erfarenhet av förhållanden och sex. Började chatta med en 30-plussare som aldrig haft tjej. Han verkade hur mysig som helst, men när vi väl sågs på dejten, så framgick det tydligt varför han var oskuld. Så det blev ingen mer dejt. Men om han varit en härlig kille utan större problem så hade det inte spelat någon roll. Tror dock tyvärr att det är ovanligt att det är så.
På vilket sätt förstod du att hans situation var som det var? Socialt klumpig? Men jag förstår att dom som är i min situation ofta är det något fel på... men åren går fort och tappar man bort ungdomsåren är det nästan kört. Jag var väldigt ful tills jag var 30 men fulheten minskade ju äldre jag blev. Men nu är jag här jag är....