Min dotter har börjat kissa på sig
min dotter är 8 år och har börjat kissa på sig. hon slutade med blöja vid 3 års åldern och hade ytterst få olyckor efter det.
Oftast är det bara lite blött i trosan och byxorna men det har hänt ett par gånger (skolan när de varit ute och även i klassrummet) att hon tömt hela blåsan på en gång. Hon säger själv att hon inte vet vad det beror på men att hon ibland tycker det känns skönt att vara kissnödig och sen släppa urinen i kläderna(!?) vården är kontaktad och de har uteslutit fysiska fel (uvi, förstoppning, diabetes).
Personal i skolan försöker påminna henne att gå och kissa regelbundet, ibland funkar det och ibland inte.
Problemet finns inte hemma. Är riktigt rädd att hon ska bli retad för detta. Det brukar ofta vara lite blött i trosan och byxorna och hon vill oftast inte byta då, vill bara byta vid en stor olycka enligt personalen. Vad ska vi göra. Känns som jag försökt allt. Blivit arg några gånger på henne också och sagt att man kissar inte på sig för att det är skönt, då ändrar hon sig och säger att det är misstag. Har någon tips?