• Anonym (J)

Jättelite mens?! Är inte gravid men fick typ ingen mens den här månaden? Bara en liten blödning en dag, vad kan det bero på? Någon som upplevt samma?

Jag blöder normalt MYCKET rikligt. Men den här gången startade mensen, jag började blöda på lite grann, väntade på kaosflödet men det kom aldrig?! Och dagen efter var mensen typ över? Knappt någonting alls! Varför blir det så? Vad kan det bero på? Någon som haft samma? Jag är 35 år. Har fött ett barn för 6 år sedan. Är inte gravid. 

• Svar på tråden Jättelite mens?! Är inte gravid men fick typ ingen mens den här månaden? Bara en liten blödning en dag, vad kan det bero på? Någon som upplevt samma?
  • Ggiana

Om du är stressad eller äter annorlunda kan väl mensen påverkas? 

tror inte det är någon fara iallfall, låter skönt att det inte var så mycket som det brukar Tungan ute

• Anonym (J)
    Ggiana skrev 2025-02-17 13:07:37 följande:

Om du är stressad eller äter annorlunda kan väl mensen påverkas? 

tror inte det är någon fara iallfall, låter skönt att det inte var så mycket som det brukar Tungan ute

Tacksam för svar! Jag har levt med ganska hög stressbelastning faktiskt. Men tycker att jag har haft stressiga perioder i livet förut och aldrig någonsin har jag haft mens i en dag 😂 Hoppas det kommer in någon i tråden som upplevt samma. 
Svar på tråden Jättelite mens?! Är inte gravid men fick typ ingen mens den här månaden? Bara en liten blödning en dag, vad kan det bero på? Någon som upplevt samma?