• Anonym (L)

Sjukaste reaktionen efter sex

Jag har träffat en kille online som jag först blev väldigt förälskad i. Efter ett tag la sig känslorna, mest för att det var så mkt upp och ner. Men de fanns ändå hela tiden bubblandes där i bakgrunden. Så hade vi sex och när jag åkte hem ifrån honom kände jag mig helt slut energimässigt, fullständigt dränerad. Som att han skulle ha varit en vampyr som sög mig på blod. Ja, ni fattar. 

Jag förstår inte vad det var som hände och det tog mig flera veckor innan jag kände mig återhämtad. Ville under denna tid inte höra av mig till honom alls, lät alltså allting rinna ut i sanden. Men nu känner jag återigen ett behov av att höra av mig till honom. Jag saknar verkligen det vi hade. Vi hade sån potential. Men den där urladdningen förstår jag mig inte alls på, skulle det bli likadant igen om vi sågs på nytt och var intima? 

Nån som vågar spekulera i vad som hände egentligen? Alltså jag tycker ju verkligen att han är den mest intressanta, snyggaste, sexigaste, smartaste osv person jag träffat på otroligt många år, så min reaktion var verkligen udda. 

• Svar på tråden Sjukaste reaktionen efter sex
  • Anonym (a)

Du beskriver varför det blev så men även att det var udda. Förvirrande.

• Anima

Var det så bra som du beskriver och du fattar känslor för honom så får du satsa på att träffa killen igen! 

Varför du var energitömd är svårt att säga.. hade ni det kul och var exalterade med varandra så suger ju det som energi men återhämtningen borde inte vara så lång såvida du inte är otränad och hade marathonSkäms

• Tukt

Sex är ju i högsta grad psykologi. Olika typer av känslor kanaliseras i sexet.
    Förmodligen var det något i honom eller hur ni hade sex som tryckte på "knappar" i dig och utlöste en stressreaktion eller liknande.
    .

• Anonym (L)
    Anima skrev 2025-02-18 22:28:23 följande:

Var det så bra som du beskriver och du fattar känslor för honom så får du satsa på att träffa killen igen! 

Varför du var energitömd är svårt att säga.. hade ni det kul och var exalterade med varandra så suger ju det som energi men återhämtningen borde inte vara så lång såvida du inte är otränad och hade marathonSkäms

Haha, syftar på mental energi inte den fysiska! 
Svar på tråden Sjukaste reaktionen efter sex