Min kille håller fast mig
Nu måste jag bara fråga er här vad ni tror. Jag är i en relativt ny relation, cirka 3 månader (vi är i 40-årsåldern). En kille som verkar bra på alla sätt och vis. Men nu har det hänt tre/fyra gånger när vi haft sex att han på olika sätt håller fast mig, inte våldsamt och det verkar ?oplanerat?, men får mig att undra. En gång låg jag på mage och han över mig och jag hade armarna ovanför huvudet. Vid ett tillfälle ville jag ta ner en arm men han höll fast den så att jag inte kunde. Ett par gånger har vi legat på samma sätt men hans arm har ?hamnat? under min hals så att det kändes lite ?strypigt?. Jag tänkte att han inte fattade att hans position med armen orsakade den känslan, men efteråt när vi pratat nån gång så förstod jag att han mycket väl fattat det. Häromdagen låg jag på rygg och han smekte mig med sin ena hand medan den andras fingrar var ihopflätade med mina. När jag ville röra på den handen för att visa honom hur jag ville att han skulle göra skönare (han smekte lite för hårt) så höll han fast den handen. En annan gång hade han sitt ben över mina och när jag försökte röra mig märkte jag att han hade låst dem i något grepp (vet inte riktigt hur). Han skrattade lite och frågade om jag ville komma loss och dröjde lite med att lossa sitt grepp. Jag blir bara så förvånad. Vad är detta om? Går han igång på det? Jag går inte igång på det. Och blir lite fundersam eftersom han håller fast mig hårt. Känns inte bra men samtidigt så har jag inte aktivt tagit upp det för att det känns lite som att jag överdriver. Tankar?