Vilka är ni som hänger här?
Hej! Jag är nyfiken på vilka som brukar vara aktiva här på Familjeliv. Det känns som en väldigt blandad skara, men jag skulle vilja få en bättre bild av vilka ni är!
Jaa jag är jättenyfiken! :)
Hej! Jag är nyfiken på vilka som brukar vara aktiva här på Familjeliv. Det känns som en väldigt blandad skara, men jag skulle vilja få en bättre bild av vilka ni är!
Man 52
Välordnat liv med familj (fru+3 barn)
Villa, 2 bilar och allt det där.
Jobbar med kundrelationer på ett mellanstort företag.
Östergötland
47 år
Varit på FL sedan starten 2003.
Kvinna
Eget firma inom vård och omsorg.
Va roligt att ni delar med er. Tack!
Själv är jag 35 år. Kvinna. Bor i Västmanland. Är född och uppväxt här men tillhör annan etnicitet (föräldrar från Mellanöstern). Jobbar som ingenjör och PT.
Väldigt ny här på Familjeliv!
35 år. Bor i Västmanland. Kvinna. Svensk. Jobbar extra inom restaurang och söker jobb samtidigt.
Kvinna 41
Stockholmsförort
Ssk
Svensk
Man 40+, bor i en större stad, har två tonårsdöttrar och jobbar som läkare och forskare.
Tycker att det i grunden är intressanta ämnen som diskuteras här men att det finns så många idioter här att det blir lite meningslöst. Det har ju också delvis att göra med kulturen här på forumet, särskilt i diskussioner som rör manligt och kvinnligt, där det verkar vara någon sorts förbittrat skyttegravskrig.
Men jag håller mig kvar och tittar in periodvis därför att jag är intresserad av den sortens ämnen so diskuteras här, och för att jag tycker att Flashback på många sätt är ännu värre.
Man 41.
Svensk med dansk påbrå.
Går på daglig verksamhet.
Man 41.
Svensk med dansk påbrå.
Går på daglig verksamhet.
Kvinna 40 år, svensk, bolagsvd, södra Sverige
Kvinna, 40+. Arbetar som kemist i läkemedelsindustrin. Fler detaljer än så går jag helst inte in på. Har varit medlem här i bortåt 20 år, men det har varierat hur ofta jag är inne på forumet.
7/
Kvinna 47 , varit med sedan sajten startade
Bor i Gävle och numera sjukpensionär. Dom senaste 20 åren har jag dock jobbat på ridskola inann jag blev sjuk.
Kvinna som hängt på forumet i ca 5 år, egen företagare inom hårvård, civilingenjörutbildning men valde att "sadla om". Bor i mellansverige på östkusten.
60ish, man, Stockholm, svensk, jobbar på skola.
Gillar att diskutera.
Kvinna, gift. Tre barn (18, 15 och 11 år).
Kandidatexamen, bor i Stockholmsförort (8:e generationen Stockholmare).
Förvärvsarbetar 75% och driver enskild yogaverksamhet på 25%.
Blir 17 i år
Blir 17 i år