• Anonym (Undrar)

Ni som är otrogna

Jag undrar va ni män säger till den ni träffar ifall hon undrar om ni är singel?
    Tjejer, va har en upptagen man svarat när ni frågat om han är singel?

• Svar på tråden Ni som är otrogna
  • Anonym (Losse)

De flesta upptagna som har flirtat med mig har, efter att de fått en fråga om de inte har en partner, svarat att de hsr det men att hon är sååå tråkig och hon vill minsann inte bla bla blaaaa.... Liksom målat upp sig själva som några stackars offer som har nån tråkig kvinna där hemma. Vidrigt avtändande om du frågar mig. Jag brukar berätta för deras kvinnor så de får en chans att slippa åbäkena. 

• Anonym (Ninis)
    Anonym (Losse) skrev 2025-03-02 00:14:04 följande:

De flesta upptagna som har flirtat med mig har, efter att de fått en fråga om de inte har en partner, svarat att de hsr det men att hon är sååå tråkig och hon vill minsann inte bla bla blaaaa.... Liksom målat upp sig själva som några stackars offer som har nån tråkig kvinna där hemma. Vidrigt avtändande om du frågar mig. Jag brukar berätta för deras kvinnor så de får en chans att slippa åbäkena. 

Ja, känns igen!

* vill aldrig ha sex
    * trist
    * inte attraktiv
    * psykiskt sjuk

Ingen hejd på skitsnack om kvinnan och hur synd det är om dem. Fast det är precis bara skitsnack, och rena lögner!

Kudos till dig som berättar för deras kvinnor!!
  • Anonym (gg)

Min upplevelse är att män är öppna med att de har partner, men vissa raggar ändå efter de berättat det. Ganska många gör det.

• Anonym (Höken Frök)
    Anonym (Ninis) skrev 2025-03-02 12:36:16 följande:
    Ja, känns igen!

* vill aldrig ha sex
    * trist
    * inte attraktiv
    * psykiskt sjuk

Ingen hejd på skitsnack om kvinnan och hur synd det är om dem. Fast det är precis bara skitsnack, och rena lögner!

Kudos till dig som berättar för deras kvinnor!!
    Den jag vet är mest deppig över att hans kvinna inte vill, och inte talar han skit om henne ett dugg heller. Han vill ha deras relation, åldras med henne och fortsätter planera tillsammans, men han kan inte riktigt ge upp sex.
  • Anonym (gg)
    Anonym (Höken Frök) skrev 2025-03-02 13:58:18 följande:
    Den jag vet är mest deppig över att hans kvinna inte vill, och inte talar han skit om henne ett dugg heller. Han vill ha deras relation, åldras med henne och fortsätter planera tillsammans, men han kan inte riktigt ge upp sex.
    Den som raggat på mig i två år nu säger att han har jättebra sex med sin fru men det gör inte att han inte vill ha sex med andra också.
  • Anonym ((F))

Har aldrig raggat på någon (fullständigt usel på det) men det händer att kvinnor visar intresse, och ibland har det lett till nakenaktiviteter.
      Har alltid påtalat ganska omgående att jag är i ett förhållande och inte intresserad, men det gör dem bara påstridigare och sen har det hänt att man trillar dit ändå med lite alkohol i kroppen.

Men var länge sen det hände nu, har skärpt till mig lite på den fronten, så roligt är det inte. Nu ser jag det bara som en liten egoboost.

Men som sagt, INGEN har backat när de får reda på att man är gift.

• Anonym (Jolly jumper)

Jag har alltid varit ärlig när eller om jag fått dem frågan...

Många kvinnor verkar gilla eller gå igång på att man är gift sedan många år tbx 

• Anonym (ensamforever)

Har pratat med en attraktiv och trevlig man ett tag nu och så kommer det fram att han inte är singel. Han trodde att han nämnt det förut men det hade han inte. Försöker han manipulera mig eller kan det vara sant? Ja det kan ju inte ni veta förstås men ändå

• Anonym (Mannen)
    Anonym (ensamforever) skrev 2025-04-05 14:08:54 följande:

Har pratat med en attraktiv och trevlig man ett tag nu och så kommer det fram att han inte är singel. Han trodde att han nämnt det förut men det hade han inte. Försöker han manipulera mig eller kan det vara sant? Ja det kan ju inte ni veta förstås men ändå

Det kan vara sant och det baserar jag på egen upplevelse utav att jag själv stängde av verkligheten inför mig själv på ett sätt där jag inte bara bedrog min partner utan i mångt och mycket mig själv också. Har haft några otrohetsaffärer och ibland har det första jag sagt till en ny kvinnlig bekantskap varit att jag ej är singel, men ibland har jag svept förbi det och vid något tillfälle konfronterats och reagerat på samma sätt, dvs att jag upplevt att jag berört ämnet. 
  • Anonym (ensamforever)
    Anonym (Mannen) skrev 2025-04-06 06:12:09 följande:
    Det kan vara sant och det baserar jag på egen upplevelse utav att jag själv stängde av verkligheten inför mig själv på ett sätt där jag inte bara bedrog min partner utan i mångt och mycket mig själv också. Har haft några otrohetsaffärer och ibland har det första jag sagt till en ny kvinnlig bekantskap varit att jag ej är singel, men ibland har jag svept förbi det och vid något tillfälle konfronterats och reagerat på samma sätt, dvs att jag upplevt att jag berört ämnet. 

Tack det låter rimligt. Ochhan verkade iallafall uppriktig med det. Kan hända att jag är för misstänksam. Men blivit lurad av män tidigare så är lite försiktig 

• Anonym (De säger singel/skild.)

När jag hade Tinder hade jag uttryckligen i min text att jag inte är intresserad av gifta eller upptagna män men gärna nyskild det är helt ok  (Jag gillar det liksom blir som att jag är först och förhoppningsvis sist och det kändes som en nyskild lite bitter och ledsen man skulle kunna uppskatta mig mest)

Men träffade ändå gifta. Som sa att de var nyskild. En sa tom att hans exfru hade vänstrat, hittade på en story med att hon vänstrat och jag tyckte så synd om honom...:(

Man fattar exter ett tag att man blivit lurad :(

Svar på tråden Ni som är otrogna