• Anonym (Roma)

Familj separation

Vi har haft turbulenta år o inte kommit överens om ekonomin. Jag har varit hemma med barnen 5 år helt utan lön o jobbat 70 procent i 18 år. Mannen har företag o kunnat ta miljoner i utdelningar men också betalt mest hemma. Vi äger en stuga ihop o den he han lagt in pengarna i men har oxå fått all pengar som det dragit in när vi hyrt ut

• Svar på tråden Familj separation
  • Anonym (Roma)

jag har tagit allt hemma under år när han jobbade o sov på jobbet mm . Jag har varit sjukskriven i omgångar för orken inte finns . 

för några år sedan sa han när vi var osamas en dag ska jag ha ett fint hus o då ska du sitta i lögenget för du är inte bra på något.
    han har nu hittat ett hus där jag inte vill bo o har idag suttit o pratat med våra bästa vänner om att jag utnyttjar honom o kompisarna tycker nu att han ska lämna mig . Jag vill verkligen inte ha bråk o jag har massa att säga men vill verkligen inte dra in dem i det. Hur gör man?
    han har betalt mycket mer än mig hemma men har alltid 500000 i utdelning , alla pengar till sruguthyrning som är 150000 per år och alla svartjobb han gör. Jag har betalt mat o lite nöjen o självklart mina egna försäkringar mm o nu är jag så ledsen att han pratar illa om mig för jag inte vill ha huset.

Svar på tråden Familj separation