• Anonym (Fantasin löpte amok)

Nu har jag gjort bort mig

Som denna tråd lyder på flera plan.
    Jag börjar såhär är ny i en mindre stad med ett högre presterad yrkesroll med mycket nätverkande och igenkännande ansikte i staden.
    Här landade jag med familj för att rota sig och i början kä des det nyfiket och nytt.  Det dog ut och jag tycker jag bor i världens tråkigaste stad, jag o min sambo har inte petat på varandra på 6 månader, och lider mot slutet på förhållandet. Vi är fantastiska ihop men har noll passion det blir bara krystat o konstigt. Och båda har väl börjat inse det.

När jag träffade vdn till ett grannbolag i ett möte för första gången har jag inte kun at sluta tänka på han. Det liksom gick inte, det var som en så förbjuden tanke och vild fantasi att bara få kyssa han eller möta han i en hiss. Jag märkte och såg i ögonvrån vid mötet hur han inte släppte blicken från mig vid vandringen i fastigheten rörde han sig hela tiden mot min närhet varpå jag rörde mig bortåt lite obrydd. Men kände att det fanns nån riktig jävla laddning.. som sagt detta har jag  gått runt och haft i min vildaste fantasi. Ovh tänkt herregud om jag en dag skulle möta honom full..  sagt och gjort en utekväll för första gången på 10år , där står han och jag säger snabbt till min vän vi går åt andra hållet..han får syn på mig och rusar mot mig mer eller mindre. Jag va redan där sviiinfull usch äckligt full och skulle ju hem , jag försökte spela cool och obrudd men vips där kom han med ett glas,vi pratade pch jag minns ej om vad. Senare va vi på enannan bar mina vänner dansa jag försöker upprätthålla min nykterhet så gott det går men blir bara fullare o fullare. Tänker nej fan tänk om någon ser mig full.  Nästa sekvens är jag och mina vänner hemma hos honom!  What! Nu är jag riktigt wasted och får ett ögonblicksminne av att en vinflaska öppnas, nästa minne hångel nästa minne att vi skulle till taxi nästa minne att något kan ha påbörjats mellan. Könen ståendes men avbröts för jag skulle bli hämtad till taxin. Vaknar upp i min säng hemma.
    Jag får lite återberättat men minns verkligen inte.. han skulle också ha varit nykter och drack inget själv, så han har ju verkligen utnyttjat läget, det måste ju varit som att släpat hem en dyngrak 18åring utan konsekvenstänk rätt dräggit. Oavsett paniken nu 1. Ja jag har varit otrogen 2.min yrkesstolthet är i botten 3. Vad fan om någon anställd sett mig. 4. Jag va ett hånglade drägg utan trosor och orakad mutt.  
    Han o jag möttes på ett nätverk 2 dagars are och båda ignorera varandra.  Ha. Va med 2 andra som jag tyckte glodde lite på mig o skrattade men det kan va i huvudet.

Vadfan ska jag göra ? Detta kommer leda till slutet av mitt förhållande, kanske sabba min karriär och definitivt mitt rykte.

Jag vet jag bet jag borde skylla mig själv. Och nej jag brukar aldrig bli sååå full jag har varit bakis 2 gånger i hela mitt liv varav en gång var nu! 
    Det känns sååå jävla skamset en sida som verkligen inte är jag! Jag vet inte ens vad jag har sagt! 

Jag vill fånga upp den här snubben säga att det ca helt oproffsigt av mig bla bla men fan ge honom skit med som utnyttjade mig så. Han ska väl inte gotta sig med det eller ?

Vad hade ni sagt till han för att stryka över det och hålla det proffisionellt framåt?

Och vad gör jag med min familj nu ?

• Svar på tråden Nu har jag gjort bort mig
  • Anonym (A)

Han vet redan att du var oproffsig, det behöver du inte berätta. Han vet också att du var jättefull. Så vad ska du säga? 
    Herregud, ta tag i dina problem istället. Kanske några nyktra år. 

Svar på tråden Nu har jag gjort bort mig