• Anonym (Bi or not)

Tänder på män men inte IRL

Jag har en stor fråga.

Jag har fantiserat om sex med andra killar sen jag var kanske 7 år gammal (skojar inte).
    Jag runkar ofta till bög porr och ser mig själv som passiv bi man.

Men nu till problemet, jag har aldrig någonsin blivit attraherad av en annan kille/man.
    Klart man sett snygga killar speciellt när man runkat till bög porr. Men har aldrig sett en snygg kille i verkligheten som jag velat vända mig om och se på. 
    Däremot tjejer, där vill jag se på alla som är snygga oavsett ålder. 

När det kommer till män gillar jag typ hela kroppen ändå upp till halsen, sen när jag ser ansiktet så blir jag inte lika tänd längre. 
    Det är kuken, bröstkorgen (speciellt om den är hårig ) och en fin röv jag tänder på.

Hur kan det komma sig att jag inte attraheras av män irl?
  • Svar på tråden Tänder på män men inte IRL
  • Anonym (Bi)

Jag tror inte det du beskriver är helt ovanligt. Eller så är jag ovanlig också..

Det är så för mig också, fast tvärtom då jag är en kvinna. Har alltid vetat att jag tänder på tjejer, men har aldrig varit aktuellt med en relation med en tjej. 

Har en gång i livet känt ett visst intresse för en tjej irl, men egentligen bara på planet att hon gjorde mig tänd. Men annars så har jag dragits till män. Tittar jag på porr så är det enbart lesbiskt porr som jag går igång på.

Jag skulle nog gärna vilja vara med en tjej någon gång i llivet för att reda ut om det är samma sak irl eller om det bara är en fantasi. Men jag kan nog inte riktigt se mig leva tillsammans med en tjej. Men har flera gånger blivit raggad på av tjejer..så kanske utstrålar den sexualiteten på något sätt.

Men precis som du, jag vet inte om jag attraheras särskilt mycket av kvinnor irl.

• Anonym (Bi kille)
    Anonym (Bi) skrev 2025-02-28 19:54:05 följande:

Jag tror inte det du beskriver är helt ovanligt. Eller så är jag ovanlig också..

Det är så för mig också, fast tvärtom då jag är en kvinna. Har alltid vetat att jag tänder på tjejer, men har aldrig varit aktuellt med en relation med en tjej. 

Har en gång i livet känt ett visst intresse för en tjej irl, men egentligen bara på planet att hon gjorde mig tänd. Men annars så har jag dragits till män. Tittar jag på porr så är det enbart lesbiskt porr som jag går igång på.

Jag skulle nog gärna vilja vara med en tjej någon gång i llivet för att reda ut om det är samma sak irl eller om det bara är en fantasi. Men jag kan nog inte riktigt se mig leva tillsammans med en tjej. Men har flera gånger blivit raggad på av tjejer..så kanske utstrålar den sexualiteten på något sätt.

Men precis som du, jag vet inte om jag attraheras särskilt mycket av kvinnor irl.

Var som er. Ville men vågade inte. Tog initiativet smått. I min takt. Och testat mig fram sakta. Idag ser jag mig som bi och kan ligga med båda könen. Så tips till er båda. Testa smått i eran takt. Ni har absolut INGET att förlora på det. Bara om ni vill men hindrar er själva
Svar på tråden Tänder på män men inte IRL