• Anonym (Villkor)

Ni som haft FFM trekant

Ni tjejer som vid något tillfälle deltagit i en sk "FFM trekant" (alltså två tjejer och en kille), har ni även då haft tjej sex eller har det bara varit heterosex med killen. Alltså att ni turats om med honom? Måste ju vara konstigt att enbart ha heterosex i en sån trekant. En väntar på sin tur eller ligger brevid och onanerar. 

• Svar på tråden Ni som haft FFM trekant
  • PorterPelle
    Anonym (Villkor) skrev 2025-03-03 16:43:13 följande:
    Ni som haft FFM trekant

Ni tjejer som vid något tillfälle deltagit i en sk "FFM trekant" (alltså två tjejer och en kille), har ni även då haft tjej sex eller har det bara varit heterosex med killen. Alltså att ni turats om med honom? Måste ju vara konstigt att enbart ha heterosex i en sån trekant. En väntar på sin tur eller ligger brevid och onanerar. 

Vi har trekanter då och då. Min fru är bi men vi har både "hetro"-trekanter och alla med alla och det är inte tråkigt någon av varianterna. Med heterotjejer turas de om att ta för sig av min kuk och jag kanske slickar den andra medan en rider. Eller så onanerar min fru mer än gärna bredvid och njuter av att se på. När vi är alla med alla är det ungefär likadant, någon av oss tre kan se på och onanerar eller så slickar vi och hjälps åt alla tre och turas om att njuta av vad som finns på våra kroppar. Det är inte så tråkigt alls någon variant ;) 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Hh) skrev 2025-03-14 18:00:08 följande:

Jag har haft ett par gånger. Första gången smekte jag henne och hon gick ner på mig men jag ville inte göra det på henne, och vi turades om med mannen. 
    Andra gången var det ett par som turades om med mig, hon slickade mig och vi kysstes men hennes man hade sex med bara mig och inte henne så att säga. Jag är inte intresserad av att slicka en annan kvinna men de får gärna göra det på mig.

Oj, det var ovanligt immuna öron. Hon får slicka dig men du vill inte göra samma på henne? Du är med andra ord inte "äcklad" av andra nakna tjejer och har heller inget emot att de har sin tunga i dig men du tycker det är för mycket att erbjuda samma tillbaka. Förlåt, men det var konstigt i mina öron. 
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Man) skrev 2025-07-05 21:45:09 följande:
    Oj, det var ovanligt immuna öron. Hon får slicka dig men du vill inte göra samma på henne? Du är med andra ord inte "äcklad" av andra nakna tjejer och har heller inget emot att de har sin tunga i dig men du tycker det är för mycket att erbjuda samma tillbaka. Förlåt, men det var konstigt i mina öron. 
    Jag tänder inte på det och jag skulle aldrig kräva att bli slickad heller! Vill hon så får hon, men jag vill inte göra det. Tänker att det är ungefär som att suga kuk, vilket jag iofs gärna gör, men vill män verkligen att kvinnor som inte gillar det ska göra det ändå? Jag är inte äcklad av andra nakna kvinnor men deras kön vill jag inte komma nära med min mun. Jag tycker om sex med män.
    De kvinnor jag varit med har varit helt med på detta och jag har på inget vis förväntat mig att de ska göra något på mig, de har velat i stundens hetta helt enkelt. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jossan)

Jag och killen har haft sex i många olika konstellationer. När vi har just FFM så måste det va med nån tjej som är bi. Blir lite tråkigt annars. 

• Kontakt
    Anonym (Hh) skrev 2025-03-14 18:00:08 följande:

Jag har haft ett par gånger. Första gången smekte jag henne och hon gick ner på mig men jag ville inte göra det på henne, och vi turades om med mannen. 
    Andra gången var det ett par som turades om med mig, hon slickade mig och vi kysstes men hennes man hade sex med bara mig och inte henne så att säga. Jag är inte intresserad av att slicka en annan kvinna men de får gärna göra det på mig.

Det låter riktigt nice! <3
  • Anonym (Man)
    Anonym (Toyboys) skrev 2025-07-06 08:02:20 följande:

Har testat och trots att  jag är lätt bisexuell eller det man ibland kallar partybi så är det absolut inget jag uppskattar. 

Väldigt många killar har svårt att tillfredställa mig på egen hand och än mindre tillfredställa två på samma gång. Kan se trevligt ut på film men för mig fungerar det bäst som just film eller fantasi i verkliga livet skulle jag säga att det är helt värdelöst. Väljer i så fall att träffa ett annat par tillsammans med gubben eller att träffa en kvinna för lesbiskt utan att blanda in någon man. Lite samma sak så när vi arrangerar sexfester så ser vi till att det är antingen jämt fördelat eller ett överskott på män, aldrig överskott på kvinnor för det blir helt enkelt inte kul för någon. 

Jag skulle aldrig klara att tillfredsställa två kvinnor så där har du en poäng. En kvinna däremot tror jag lättare kan underhålla två killar. 

På sexfesterna, är det lätt att hitta singeltjejer som vill delta? Känns lättare att hitta män men man vill som jag förstår inte ha massa killar heller? 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Eva)

Har testat några gånger när jag var singel och nyfiken. 
    Trots att jag är bisexuell så var det för att utrycka sig milt, förbaskat tråkigt och trist. Bäst stunderna var när killen behövde en paus för då kunde vi tjejer ägna oss åt varandra helt ohämmat. 

Kan däremot rekomendera sex med två eller tre killar samtidigt det är grejer det. 

• Anonym (Man)
    Anonym (Eva) skrev 2025-07-12 05:54:25 följande:

Har testat några gånger när jag var singel och nyfiken. 
    Trots att jag är bisexuell så var det för att utrycka sig milt, förbaskat tråkigt och trist. Bäst stunderna var när killen behövde en paus för då kunde vi tjejer ägna oss åt varandra helt ohämmat. 

Kan däremot rekomendera sex med två eller tre killar samtidigt det är grejer det. 

Det krävs väl nästan att tjejerna är bi vid en FFM, om inte blir det väl en FMF och den kan jag förstå bli sådär om mannen ska underhålla två tjejer samtidigt. Det hade jag fått prestationsångest för. Däremot som du skriver, en MFM där två killar fokuserar på kvinnan ser jag bra mycket bättre förutsättningar för kvinnan att få ut något av det hela om hon inte är bisexuell. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Ni som haft FFM trekant