Sex+boende = trivs sådär
Jag och min kille har snart varit ett par i två år. På denna tid har han inte gått ner på mig en enda gång!!
Han påpekar ibland efter min mens att det luktar lite från min mus men det är inte så konstigt tänker jag när "klimatet" ändras därnere. Jag känner mig helt enkelt för blyg för att fråga då hans kommentar har fått mig att känna mig obekväm.
Har inte hört från någon av mina ex att det luktar äckligt från min mus. Kan tillägga att han är väldigt ovan i relationer. Han själv däremot vill att jag ska suga honom.....
Bor hemma hos honom nu för att testa hur vi fungerar att bo under samma tak. Han är otroligt ordningsam och har en massa system för hur diskmaskinen och tvätten skall skötas. Jag är en lite mer fri själ som tänker att allt får plats och det blir rent -vad mer behövs ? Hans lägenhet är typ ute på landet långt bort från det mesta medan jag har en lgh i stan där det är nära till allt.
Min fundering är kan jag leva i en relation där sexet är sådär och vi på sikt behöver vara särbos igen då ingen av oss vill bo där den andra vill ( han landet, jag stan) Vi har det annars mysigt och kramas mycket och det är mycket fysisk kontakt men sexet suger.....