• Anonym (Anonym)

Sex+boende = trivs sådär

Jag och min kille har snart varit ett par i två år. På denna tid har han inte gått ner på mig en enda gång!!
    Han påpekar ibland efter min mens att det luktar lite från min mus men det är inte så konstigt tänker jag när "klimatet" ändras därnere. Jag känner mig helt enkelt för blyg för att fråga då hans kommentar har fått mig att känna mig obekväm.
    Har inte hört från någon av mina ex att det luktar äckligt från min mus. Kan tillägga att han är väldigt ovan i relationer. Han själv däremot vill att jag ska suga honom.....
    Bor hemma hos honom nu för att testa hur vi fungerar att bo under samma tak. Han är otroligt ordningsam och har en massa system för hur diskmaskinen och tvätten skall skötas. Jag är en lite mer fri själ som tänker att allt får plats och det blir rent -vad mer behövs ? Hans lägenhet är typ ute på landet långt bort från det mesta medan jag har en lgh i stan där det är nära till allt. 
    Min fundering är kan jag leva i en relation där sexet är sådär och vi på sikt behöver vara särbos igen då ingen av oss vill bo där den andra vill ( han landet, jag stan)  Vi har det annars mysigt och kramas mycket och det är mycket fysisk kontakt men sexet suger..... 

• Svar på tråden Sex+boende = trivs sådär
  • burleskburkläsk

Har aldrig varit med om att det luktar för att man har mens visst kan det vara en viss järndoft men det är ju ingenting alls.
    Har inte varit tillsammans med så många som har velat ha sex när de har mens, vilket är synd men jag kan till viss del förstå, jag har aldrig haft nåt emot det iaf.

Oralsex kan man ge fast att flickvännen har mens, man behöver ju inte vara i öppningen precis, bara att lägga en handduk inunder så slipper man eventuellt renbädda där och då.

• Kammen320

Vill du satsa på förhållandet så måste du våga prata om sexet, det kan bli bättre. Annars så bryt upp nu, du kommer att ångra dig om du slösar mer tid.

• Anonym (Rob)

Pratar ni nåt om sexet överhuvudtaget?  Har du framfört dina behov?
    Varför ge oralsex när du inte får nåt tillbaka?

• Dexter dot com

Har du talat om att du vill att han ger dig oralsex? Om inte så gör det ! Verkar ju konstigt att vara så blyg att man inte kan prata om sex när man bor ihop.

• burleskburkläsk
    Anonym (Rob) skrev 2025-03-04 19:14:21 följande:

Pratar ni nåt om sexet överhuvudtaget?  Har du framfört dina behov?
    Varför ge oralsex när du inte får nåt tillbaka?

Exakt!

En jag känner har aldrig provat på nån han varit tillsammans med fast de frågat om det, för han tycker det är äckligt...han har fått oralsex då är han nöjd.

Bra kille annars verkligen men där är vi som dag och natt, när det kommer till oralsex så ger jag hellre än får, ja om jag måste välja...annarsctar man ju hela paketet.
  • Anonym (Mia)

Jag slösade 3 år av mitt liv på en sån man! Han ville inte ge oralsex, för gav inte honom något. Han menade att min orgasm var mitt ansvar och att sexet var slut när han kommit. Han tyckte blod var äckligt, även om det berodde på att han varit för brutal. Han kommenterade mitt könshår, mina gropiga lår, om utseendet på mina könsdelar bytt utseende av att jag fött barn osv? sen fanns det massa regler om hur sex skulle vara; aldrig på kvällen (som jag föredrar) på konstiga platser (där jag var obekväm) osv. 

Det var hemskt! Låt dig inte tryckas ner. 

Min nuvarande sambo har aldrig verkat äcklad av mig utan accepterar min hårighet, hud, vikt osv och skulle aldrig bortse från min njutning. Honom kommer jag aldrig tröttna på att ha sex med! 

• Tukt

Tycker det låter som att ni inte är så bra för varandra. Att han inte slickar är en sak. Men att ha en massa konstiga tvångsbeteenden om hur man ska ratta en diskmaskin gör att det blir i längden rätt svårt. Du kommer tappa dig själv.

• Anonym (!)
    Anonym (Mia) skrev 2025-03-04 20:34:08 följande:

Jag slösade 3 år av mitt liv på en sån man! Han ville inte ge oralsex, för gav inte honom något. Han menade att min orgasm var mitt ansvar och att sexet var slut när han kommit. Han tyckte blod var äckligt, även om det berodde på att han varit för brutal. Han kommenterade mitt könshår, mina gropiga lår, om utseendet på mina könsdelar bytt utseende av att jag fött barn osv? sen fanns det massa regler om hur sex skulle vara; aldrig på kvällen (som jag föredrar) på konstiga platser (där jag var obekväm) osv. 

Min nuvarande sambo har aldrig verkat äcklad av mig utan accepterar min hårighet, hud, vikt osv och skulle aldrig bortse från min njutning. Honom kommer jag aldrig tröttna på att ha sex med! 

Låter som om du hade råkat på ett riktigt praktarsel till människa.
    Förstår att du har en annan verklighet idag.
    Kan inte begripa män varför så många män trycker ner sina kvinnor med sådana härskar-tekniker.
    En trygg och lycklig kvinna är väl alltid en bättre partner än en kuvad och otrygg?
    Gäller även tvärtom, många kvinnor kör samma stuk mot sina killar.
  • burleskburkläsk
    Anonym (Mia) skrev 2025-03-04 20:34:08 följande:

Härligt att du träffade en riktig man!

Måste vara som dag och natt i jämförelse mellan dessa två.

Den första lät hemsk!
  • Anonym (Mia)
    Anonym (!) skrev 2025-03-04 20:47:06 följande:
    Låter som om du hade råkat på ett riktigt praktarsel till människa.
    Förstår att du har en annan verklighet idag.
    Kan inte begripa män varför så många män trycker ner sina kvinnor med sådana härskar-tekniker.
    En trygg och lycklig kvinna är väl alltid en bättre partner än en kuvad och otrygg?
    Gäller även tvärtom, många kvinnor kör samma stuk mot sina killar.
    Nej, det är så orimligt. Han var nog en väldigt tragisk människa. Dåliga relationer med föräldrar, syskon och sina barn. Avbruten utbildning. Jag hade det han ville ha och är mer allmänbildad och socialt kompetent. Han kunde inte hantera det och knappt jag heller eftersom jag inte satte ner foten tidigare.

Till TS; det lär inte bli bättre av sig själv, så bryt upp eller bryt ihop!
  • Anonym (Mia)
    burleskburkläsk skrev 2025-03-04 20:58:33 följande:
    Härligt att du träffade en riktig man!

Måste vara som dag och natt i jämförelse mellan dessa två.

Den första lät hemsk!
    Ja! Det går ju igen i många delar av livet Glad
  • Anonym (!)

Har man tur så träffar man rätt. Min kvinna var tidigare gift med någon som mer eller mindre sket i fru och barn.
    Efter jobbet bodde han i garaget, kunde gå in och laga mat - åt sig själv!!
    Inte till familjen eller ens till barnen. 
    Ingen stöttning till vad hon ville.

Vi ser och hör varandra och byter planer och idèer och hon tar initiativ och har energi. Hon gör mycket hemma hos sig och även hos mig. 
    Känner lite att hon kanske ska känna sig utnyttjad till slut. Och det vill jag inte alls.

• Anonym (Anonym)
    Kammen320 skrev 2025-03-04 18:56:54 följande:

Vill du satsa på förhållandet så måste du våga prata om sexet, det kan bli bättre. Annars så bryt upp nu, du kommer att ångra dig om du slösar mer tid.

Jag har pratat med honom om hur jag vill ha det men han vill lära sig själv om mig påstår han..... *suck*
  • Anonym (Anonym)
    Kammen320 skrev 2025-03-04 18:56:54 följande:

Jag har gjort det och förklarat hur jag vill ha det men han vill lära sig från sig själv och se hur jag reagerar när han tar på mig , detta kommer ta låååååång tid *suck*
  • Anonym (!)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-03-04 22:49:14 följande:
    Jag har gjort det och förklarat hur jag vill ha det men han vill lära sig från sig själv och se hur jag reagerar när han tar på mig , detta kommer ta låååååång tid *suck*
    Kan ta tid men kan också bli bra.
    Ska man ge upp i början eller ska man hitta fram?
  • burleskburkläsk
    Anonym (Anonym) skrev 2025-03-04 22:49:14 följande:
    Du är hans kärlek, du berättar hur du vill ha det hur svårt kan det vara?!

Lära sig själv vad fan betyder det ens????

*kan sälv* 🙈

Fy vad frustrerande om det ens kommer hända alls...
  • Anonym (Rätt man- inget problem)
    burleskburkläsk skrev 2025-03-04 18:52:55 följande:

Har aldrig varit med om att det luktar för att man har mens visst kan det vara en viss järndoft men det är ju ingenting alls.
    Har inte varit tillsammans med så många som har velat ha sex när de har mens, vilket är synd men jag kan till viss del förstå, jag har aldrig haft nåt emot det iaf.

Oralsex kan man ge fast att flickvännen har mens, man behöver ju inte vara i öppningen precis, bara att lägga en handduk inunder så slipper man eventuellt renbädda där och då.

Jag håller inte med, nog fasen kan det lukta, men det är naturligt att det gör det ibland.

Och tipset är väl att hitta en man som älskar TS lukt/doft, för dessa finns.

Min man skulle ligga mellan mina ben hela dagen om han fick.
  • burleskburkläsk
    Anonym (Rätt man- inget problem) skrev 2025-03-05 07:34:25 följande:
    Jag håller inte med, nog fasen kan det lukta, men det är naturligt att det gör det ibland.

Och tipset är väl att hitta en man som älskar TS lukt/doft, för dessa finns.

Min man skulle ligga mellan mina ben hela dagen om han fick.
    Som musik för mina öron! 😃
  • Mandel

Enklaste sättet att ta reda på hur ditt underliv smakar är väl att suga honom efter att han varit i dig.
    Vill du inte göra det så kanske du får en hint om varför han heller inte vill det.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Sex+boende = trivs sådär