• Anonym (Pelle)

Vad vill hon?

Dejtat en tjej typ nån månad nu. Vi har inte setts så ofta o hon har barn varannan vecka o då har hon svårare o ses. Första veckan sågs vi 2 ggr o de va skitnice. Andra veckan blev jag sjuk o kunde inte ses då, sen sågs vi i helgen nu som va. Jag har fullt upp me extrajobb så den här barnlösa veckan kunde vi inte ses när hon frågade om ja ville hitta på nåt. Märkte på henne att hon började backa när vi skrev Men hon verkade chill me o ses en annan gång.

Nu har jag plockat bort extrapass för o kunna ses nåt den här veckan (hon får ungarna på fredag) men när jag sa de till henne verkade hon inte bry sej om de riktigt, mer typ okej Och inget mer, inget förslag eller så.

Hon är typ drömtjejen men verkar så jävla krångligt om de ens e värt o hålla på. vet ju liksom inte vad hon vill.
  • Svar på tråden Vad vill hon?
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Pelle) skrev 2025-03-05 16:11:12 följande:
    Tänkte inte på det då
    Har du svarat henne ännu?
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Anna) skrev 2025-03-05 16:11:59 följande:
    Har du svarat henne ännu?
    Vet inte vad ja ska svara ju. Hon skrev att hon gärna hade setts men att hon gjort andra planer nu
    men märker att hon distanserat sig de sista dagarna
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Pelle) skrev 2025-03-05 16:14:47 följande:
    Vet inte vad ja ska svara ju. Hon skrev att hon gärna hade setts men att hon gjort andra planer nu
    Så det där med drömtjej stämmer inte? Är väl inte konstigt att hon gjort planer när du sagt att du skulle arbeta extra den vecka ni faktiskt kan träffas. Hur tänkte du där? Hur tror du att hon tänkte om dig?
  • Anonym (r)
    Anonym (Pelle) skrev 2025-03-05 10:56:25 följande:
    Menar ikväll lr imorgon.
    Jättekort inpå...
  • Anonym (Granbarr)

Du har själv inga barn?

Då har du förmodligen svaret där på hennes tappade intresse, du verkar inte förstå att man måste planera när man har barn och att man inte kan vara spontan och boka saker till nästa kväll med ingen framförhållning. 
    Det funkar inte så. 

Anonym (Pelle) skrev 2025-03-05 16:14:47 följande:
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Anna) skrev 2025-03-05 16:19:00 följande:
    Så det där med drömtjej stämmer inte? Är väl inte konstigt att hon gjort planer när du sagt att du skulle arbeta extra den vecka ni faktiskt kan träffas. Hur tänkte du där? Hur tror du att hon tänkte om dig?
    Vad menar du med vad hon kan ha tänkt? Jag ändrade ju passen för o kunna träffas om hon velat 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Pelle) skrev 2025-03-05 16:36:43 följande:
    Vad menar du med vad hon kan ha tänkt? Jag ändrade ju passen för o kunna träffas om hon velat 
    Du bokade först passen, sedan sade du att du inte kunde när hon frågade: 

Jag har fullt upp me extrajobb så den här barnlösa veckan kunde vi inte ses när hon frågade om ja ville hitta på nåt.

Då hade jag tänkt att du antagligen inte är så intresserad av att ses, när du bokar upp dig den enda lediga veckan ni kan ses på ett tag, speciellt när du även varit sjuk. Sedan kommer du tillbaka och säger att du bokat av och frågar om hon vill ses med väldigt kort varsel, och då tycker du att hennes intresse är svalt. 
  • Anonym (Pelle)
    Wayward skrev 2025-03-05 16:43:48 följande:

Föreslå något på söndagkväll, om hon lämnat barnet då, eller på måndag em/kväll. Känns det då kallt, då tycker jag att du ska gå vidare..Men säg det isf till henne..

Hon har kiddo fre till fre
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Anna) skrev 2025-03-05 16:45:58 följande:
    Du bokade först passen, sedan sade du att du inte kunde när hon frågade: 

Jag har fullt upp me extrajobb så den här barnlösa veckan kunde vi inte ses när hon frågade om ja ville hitta på nåt.

Då hade jag tänkt att du antagligen inte är så intresserad av att ses, när du bokar upp dig den enda lediga veckan ni kan ses på ett tag, speciellt när du även varit sjuk. Sedan kommer du tillbaka och säger att du bokat av och frågar om hon vill ses med väldigt kort varsel, och då tycker du att hennes intresse är svalt. 
    Ok då fattar jag hur du menar
    Aaa ok men hur räddar jag upp det? Isf
    hon är inte alls lika intresserad av o skriva som förut
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Pelle) skrev 2025-03-05 16:50:00 följande:
    Ok då fattar jag hur du menar
    Aaa ok men hur räddar jag upp det? Isf
    hon är inte alls lika intresserad av o skriva som förut
    Om du verkligen vill träffa henne igen, så skriv ett meddelande att du har klantat till det med att boka passen, och fråga sedan om hon vill träffas nästa fredag. 
  • Anonym (Pelle)
    Wayward skrev 2025-03-05 16:52:43 följande:
    Aha..Men föreslå något den fredagen hon lämnar.
    Gjort det men hon svarade att vi kan ju kolla närmare o en smiley
    inte så intresserad längre verkar det som
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Anna) skrev 2025-03-05 16:53:09 följande:
    Om du verkligen vill träffa henne igen, så skriv ett meddelande att du har klantat till det med att boka passen, och fråga sedan om hon vill träffas nästa fredag. 
    Känns typ dumt o säga de nu, när hon sagt att jag inte skulle boka av när jag erbjöd det
    tror jag struntar i det hon verkar ha tappat intresse
  • JillyJ

Jag kan nog förstå att hon backat lite, eller åtminstone att hon inte kanske tar dig helt seriöst. Hon hade ju kunnat fråga samma sak kring vad du vill.
    Hade jag dessutom fått frågan om jag vill ses en dag när snubben vet att jag har mina barn, hade jag känt mig ännu mer osäker. Dels att han antingen inte kommer ihåg eller att han tänker att jag ska skaffa barnvakt? Eller för att ge mig dåligt samvete över att tacka nej.
    Nja, jag hade också varit osäker i hennes sits.

• Fjäril kär

Du verkar ju inte heller så intresserad när du bokar in jobb istället för att försöka träffa henne? 

Klart hon tappar intresset då.

Svar på tråden Vad vill hon?