Sambon sexchattar med äldre kvinna (bdsm)
Jag och min sambo har varit tillsammans i 2 år och bor ihop. Vi är båda 25 år. Jag skulle låna hans mobil (han visste om det) och råkade då se att han var inloggad på en bdsmsajt (Darkside) och eftersom han var inloggad så kollade jag mejlikonen. Ser att han har haft extremt mycket kontakt med en äldre kvinna på 47 år i samma stad. De skriver dagliga meddelanden till varandra vad det verkar och han skriver där att han dyrkar henne, att hon är hans drottning, allt han tänker på, allt han vill ha och att han inte kan få nog av henne. Utöver det är det en massa sexchattande med avancerat sex där han är undergiven och blir kissad i munnen av henne, att hon binder honom och bara en massa snusk. Han
tackar henne för i princip allt hon skriver att hon gör med honom och han har även skrivit att han tänker på henne konstant.
Jag kan inte avgöra om de har träffats i verkligheten eller ej, kunde inte gå så långt tillbaka i konversationen då det var många hundratals meddelanden mellan dem. Han står som upptagen på sajten, men att han söker en massa ändå.
Saken är att vi HAR en relation där vi haft trekant med ytterligare en och vi kan även ha sex med andra (öppen relation). Men just detta känns över gränsen. Det är som att han undanhållit en väsentlig del av sig själv, sin undergivenhet, och att han dessutom skriver att hon är allt han vill ha och liknande gör mig väldigt osäker på vad detta är för kontakt.
Jag känner mig så ledsen och lurad just nu..